Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Amai, hoe weet jij dat? Is wel handig. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Amai, hoe weet jij dat? Is wel handig. Ik kom daar zelf ook heel vaak als ik informatie over een moter van een auto enz. wil weten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Amai, hoe weet jij dat? Is wel handig. Ik kom daar zelf ook heel vaak als ik informatie over een moter van een auto enz. wil weten. Is vooral handig voor voertuigen(op dat gebied zijn ze heel uitgebreid en ook voor gebieden, maar de rest is wat minder missies bvb. ) Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Amai, hoe weet jij dat? Is wel handig. Ik kom daar zelf ook heel vaak als ik informatie over een moter van een auto enz. wil weten. Is vooral handig voor voertuigen(op dat gebied zijn ze heel uitgebreid en ook voor gebieden, maar de rest is wat minder missies bvb. ) De voertuigen informatie is daar heel uitgebreid. de missie's integendeel veel minder. Ontopic: waar kan ik zowel in de singleplayer als in multiplayer een Beat Up Sabre vinden? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden? Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats. Er is een vindplaats voor de Marbelle: -In een ondergrondse parking in Lancaster, Alonquin(2blokken ten Oosten van Middle Park en ten Noord-Westen van de East-Borough Bridge. Deze en andere vindplaatsen haal jij van www.gta.wikia.com Amai, hoe weet jij dat? Is wel handig. Ik kom daar zelf ook heel vaak als ik informatie over een moter van een auto enz. wil weten. Is vooral handig voor voertuigen(op dat gebied zijn ze heel uitgebreid en ook voor gebieden, maar de rest is wat minder missies bvb. ) De voertuigen informatie is daar heel uitgebreid. de missie's integendeel veel minder. Ontopic: waar kan ik zowel in de singleplayer als in multiplayer een Beat Up Sabre vinden? Single:Die rijdt veel rondt in Bohan, ik denk eigenlijk niet dat daar een speciale spawnplek voor is en voor de gewone Sabre ook niet. Multi: weet ik niet Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ontopic: waar kan ik zowel in de singleplayer als in multiplayer een Beat Up Sabre vinden? Single:Die rijdt veel rondt in Bohan, ik denk eigenlijk niet dat daar een speciale spawnplek voor is en voor de gewone Sabre ook niet. Multi: weet ik niet Oke ik heb een roestige blauwe gevonden. ik heb trouwens ook nog een spawnplek voor de beat up sabre gevonden. ik moet nog even zoeken waar. Reageren
TheGreyHunter Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 hey ik zoek de Sultan RS. waar kan ik die vinden??? bij dat spookhuis linkse eiland rechtsboven >>> Door Hanneswasco: Dat antwoord was al een jaar geleden gegeven. Jij hoeft dit nu niet te herhalen!<<< Reageren
Gta Bram Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Weet iemand misschien een vaste vindplaats van de gewone Vigero? Ik heb hem nodig voor te driften. Edit: Niet de Beated up versie, de gewone. Bewerkt: 8 juli 2009 door Gta Bram Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Er is geen vindplaats voor de gewone Vigero, maar hij rijdt wel geregeld rond in Broker. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Weet iemand misschien een vaste vindplaats van de gewone Vigero? Ik heb hem nodig voor te driften.Edit: Niet de Beated up versie, de gewone. De vigero is 1 van de voertuigen die je overal wel ziet rondrijden. Je komt hem sneller tegen in een: Virgo, Sabre, Emperor, Dukes, of een Coquette. je vind hem zowel in Alderney als in Alqonguin. Maar de meest verschijnbare plek is toch echt wel: Dukes, Bohan en Broker Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ehm.., weet iemand misschien de vindplaats van de heftruck ik heb al in BOABO rondgekeken bij brucie's garage maar niks gevonden weet iemand de exacte locatie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ehm.., weet iemand misschien de vindplaats van de heftruck ik heb al in BOABO rondgekeken bij brucie's garage maar niks gevonden weet iemand de exacte locatie? Rond de industrieterreinen in Acter Industrial Park. Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ok thanks. En dan heb ik nog een laatste vraag: Weet iemand waar ik die grote sleepboot (Tug) kan vinden>? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.