Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

Ik meende dat er eentje tussen Algonquin en Alderney ligt, Bij die betonnen aanlegsteigers..

Ik geloof hier eentje: *Klik*

Geloof ik :$

EDIT: In de buurt van de (ik noem ze maar: ) 'drijvende zandbakken' (Tussen Dukes/Broker en Algonquin) moet er ook eentje liggen. Onderste brug.

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hee, ik weet dat playboy een goudkleurige patriot heeft, maar heeft die nog een speciale vindplaats waar die altijd staat?

Nee, deze kun je alleen krijgen door missies voor Playboy X te doen. Bij een missie van Elizabetha Torres staat de gele Patriot ook op de parking bij Elizabetha's huis of appartement. Er is echter nog wel een gele Patriot in het spel: Dezelfde kleur, alleen dan met de Amerikaanse vlag op de zijkant. Deze krijg je door Stevies Car Theft te doen.

Ehm.., weet iemand misschien de vindplaats van de heftruck :D ik heb al in BOABO rondgekeken bij brucie's garage maar niks gevonden weet iemand de exacte locatie?

Aan de andere kant van het Blijheidsbeeld op Happiness Island staan er een stuk of 5 Forklifts. Je kunt ze alleen niet van Happiness Island afhalen. En je kunt even kijken in de andere industriegebieden.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je die Forklifts misschien op een Tug kunnen krijgen waardoor je die kan vervoeren? :?

Dat zou niet kunnen want als je er 1 op zal kunnen krijgen glijd hij er weer af aangezien een voertuig niet boven op een andere kan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel ik kwam hem wel soms rond fishmarket south en castle gardens tegen, maar dit kan ook wel eenmalig en toeval zijn, moet je niet als je met een cavalcade rondrijdt niet wat Fxt's tegenkomen?

Heb ik al geprobeerd maar zonder succes:

Ik weet wel dat je ze makkelijk vind in een Contender maar die zie je ook niet iedere dag.

Oja en ik zoek nog een Emperor

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Contender is een van de voertuigen die ik het meest van alle zie rijden :?

Emperor: zou het niet weten, in Bihan misschien maar dan zul je de beater-versie eerder vinden, misschien in Broker: South Slopes en zo :?

Link to comment
Delen op andere websites

Contender is een van de voertuigen die ik het meest van alle zie rijden :?

Emperor: zou het niet weten, in Bihan misschien maar dan zul je de beater-versie eerder vinden, misschien in Broker: South Slopes en zo :?

Ik heb de Cavalcade FXT al gevonden.

en voor de Emperor heb ik een pernamente Spawnplek in Bohan/Dukes gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die rijden vaak rond rond The Homebrew Cafe ;) .

Weet iemand waar ik de GT versie van een Presidente en de Futo kan vinden?

De Futo GT kan je s'nachts vinden in Little Bay, Dukes als je zelf in een Futo rijdt.

De Presidente V10 Supercharged in Alderney City, Alderney als je zelf in een Presidente rijdt.

Waar vindt ik een Habanero?

Habanero, Emperor, Pony. In deze straat zul je de Pony, Emperor, en Habanero geparkeerd zien staan.

Soms staan er Random voertuigen tussen.

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...