Jump to content

GTA IV voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Broker, denk ik Easthook, boven Oulook Park, is een schuine weg

als je het van boven op de map ziet volgens Tommy ^_^ .

• Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

70

• Phoenyxar

68

• Gta Bram

36

• PrioX

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Broker, denk ik Easthook, boven Oulook Park, is een schuine weg

als je het van boven op de map ziet volgens Tommy ^_^ .

Snapmapje? :engel:

Is denk ik makkelijker voor 'm .. :$

Bewerkt: door Cmon1994
Geplaatst:
allang gevonden lang leve me GTA IV poster met map.

ik heb nu opzoek naar een peyote en lokus

De Peyote is een van de voertuigen die je niet vaak ziet maar je komt hem tegen in Bohan/Dukes

als je zelf in een Virgo, Vigero etc. rijdt.

De Lokus is een Rare voertuig die je soms tegenkomt in Broker/Bohan/Dukes als je zelf in een PMP 600, Emperor, Merit rijdt.

Geplaatst:

Ik vind de mr whoopie vet. Ik zie hem wel soms rijden, maar ik vraag me af of hij ook een plek heeft waar hij altijd staat.

hugotje112

Geplaatst:
Ik vind de mr whoopie vet. Ik zie hem wel soms rijden, maar ik vraag me af of hij ook een plek heeft waar hij altijd staat.

hugotje112

Je zult 'm alleen zien rijden op Middle Park soms.

Looking for a PCJ 600.

Geplaatst:

hugotje112

Je zult 'm alleen zien rijden op Middle Park soms.

Looking for a PCJ 600.

Een Mr. Whoopee kan je overal tegenkomen,

niet veel maar hij zit wel overal in het verkeer,

net als de PCJ-600 want die vindt je overal maar

niet veel, ik vindt hem wel geregeld op Plumbers Skyway.

Geplaatst:
ik zoek infernus waar kan ik em vinden!!

Na de missie Union Drive kan je hem eenmalig gaan halen, je krijgt hier een blip,

in Stevie's Car Theft zal je ook een Infernus moeten halen op Montauk Avenue[/font]

Geplaatst:
Ik zoek me altijd rot naar een Police Stockade!!! Ik heb hem alleen een keer kunnen krijgen tijdens de missie Tunnel of Death. Kan iemand vertellen hoe je er een kan krijgen???

PS: Ik heb GTA IV voor de PS3.

De Brute Police Stokade is alleen te bemachtigen via de missie: Tunnel Of Death.

Hij komt ook voor in de missie Tree Cleaf Lover, Maar daar is hij niet te bemachtigen(hij zit op slot en niko opent hem niet)

heb je de Stokade in Tunnel Of Death bemachtigt, rijdt dan naar de gevangenis in Alderney en je zult verschijdene Stokade's zien staan.

Plaats er 1 op je Parking spot en ga terug naar de Stokade met Packie erin en vervolg de missie.

of je zet de voor de missie gestolen wagen op je parking spot, stapt uit, rijdt weg en laat de missie failen.

Geplaatst:
Ik zoek me altijd rot naar een Police Stockade!!! Ik heb hem alleen een keer kunnen krijgen tijdens de missie Tunnel of Death. Kan iemand vertellen hoe je er een kan krijgen???

De Brute Police Stokade is alleen te bemachtigen via de missie: Tunnel Of Death.

Hij komt ook voor in de missie Tree Cleaf Lover, Maar daar is hij niet te bemachtigen(hij zit op slot en niko opent hem niet)

heb je de Stokade in Tunnel Of Death bemachtigt, rijdt dan naar de gevangenis in Alderney en je zult verschijdene Stokade's zien staan.

Plaats er 1 op je Parking spot en ga terug naar de Stokade met Packie erin en vervolg de missie.

of je zet de voor de missie gestolen wagen op je parking spot, stapt uit, rijdt weg en laat de missie failen.

Tommy's methode is handiger, want dan kan je de missie nog uitspelen :Y .

Geplaatst:

Maar het kost je 5 keer minder tijd, daarom zette ik het neer.

Geplaatst:

Maar het kost je 5 keer minder tijd, daarom zette ik het neer.

Sommige mensen hechten meer waarde aan het feit dat zei de missie niet hebben gefaald en niet aan de tijd ^_^ .

Geplaatst:

Ik ben weer eens terug met een vraag:

Waar kan ik een Albany Manana vinden en het liefst met een Hardtop.

Groetjes T V

Geplaatst:
Ik ben weer eens terug met een vraag:

Waar kan ik een Albany Manana vinden en het liefst met een Hardtop.

Groetjes T V

Eigenlijk zie ik die echt overal rijden,

maar het meest zou je hem toch moeten tegenkomen rond projects

en niet al te rijke buurten(Broker, Dukes en Bohan),

eenmaal je een Manana hebt die geen hardtop is, zal je er wel een

tegenkomen als je hem bestuurt ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...