Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik ben weer eens terug met een vraag:Waar kan ik een Albany Manana vinden en het liefst met een Hardtop. Groetjes T V Eigenlijk zie ik die echt overal rijden, maar het meest zou je hem toch moeten tegenkomen rond projects en niet al te rijke buurten(Broker, Dukes en Bohan), eenmaal je een Manana hebt die geen hardtop is, zal je er wel een tegenkomen als je hem bestuurt . Ik zal eens gaan eens rondkijken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik zoek de speciaale versie van de uranus. Weet iemand in welk gebied je hem het best vindt? Ik dacht Broker maar ik vond hem niet... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik zoek de speciaale versie van de uranus.Weet iemand in welk gebied je hem het best vindt? Ik dacht Broker maar ik vond hem niet... Jawel aan de lichten waar je savehouse is/was, maar dan mag je niet zelf met een auto rijden, in het begin van het spel kom je hem meer tegen dus misschien is een nieuwe savegame ook een mogelijkheid? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik zoek de speciaale versie van de uranus.Weet iemand in welk gebied je hem het best vindt? Ik dacht Broker maar ik vond hem niet... Jawel aan de lichten waar je savehouse is/was, maar dan mag je niet zelf met een auto rijden, in het begin van het spel kom je hem meer tegen dus misschien is een nieuwe savegame ook een mogelijkheid? Ja maar dan moet ik weer alle eilanden vrijspelen enzovorrt? :/ Maar ik zal nog is gaan kijken zonder auto. Reageren
CasJ Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 noord-oosten van broker ben ik heb net tegengekomen (Heb gta al 100%) Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 URANUS HOE ZIET DAT ERUIT Reageren
CasJ Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) URANUS HOE ZIET DAT ERUIT Maar dan de special versie Bewerkt: 5 augustus 2009 door CasJ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik zoek een Solair Rond Outlook, South Slopes, Hove Beach en Firefly Projects, daar zou je ze moeten vinden. Maar eigenlijk zie je ze overal hoor. Reageren
CasJ Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik zoek een Solair Solair kun je nergens vinden Hij rijdt gewoon in ieder eiland van gta rond... Blijf eens bij een kruising staan en wacht tot hij voorbij komt als het niet de goede kleur is kun je hem gewoon een paintjob geven. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Ik zoek een Solair Solair kun je nergens vinden Hij rijdt gewoon in ieder eiland van gta rond... Blijf eens bij een kruising staan en wacht tot hij voorbij komt als het niet de goede kleur is kun je hem gewoon een paintjob geven. Ik zou zelf meer het antwoord van Hearv94 waarnemen aangezien dat klopt. Bewerkt: 5 augustus 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 bedankt voor het filmpje je hebt dat niet speciaal voor mij gemaakt toch bedankt coole wagen waar heb je die gevonden heb ik nog niet zien rijden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 bedankt voor het filmpje je hebt dat niet speciaal voor mij gemaakt toch bedankt coole wagen waar heb je die gevonden heb ik nog niet zien rijden Bedoel je nu CasJ's filmpje? Das simpelweg de Uranus, meest voorkomende auto in het begin van het spel . Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 waar vindt ik een plaats waar leuke auto staan of sport auto"s bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.