Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, de Grotti dealer... Grotti is het merk van de Turismo, zoals Ferrari het merk is van de 360 Modena(waar de Turismo deels op gebaseerd is). Die dealer ligt hier: Click here to view the SnapMap

Een van die 2 hoeken, ik dacht de bovenste, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Als het die allebei niet zijn dan is het nog één huizenblok eronder :7.

Verder, als je ergens een sportwagen op je parkeerplaats hebt, kun je die gewoon even pakken, er even een tijdje mee rond rijden, weer terug zetten, en dan even op straat kijken. Als je namelijk in een sportwagen rijd, zullen er meestal vanzelf meer sportwagens op straat verschijnen. Als ik zelf in een Feltzer rij, kom ik vaak vanzelf na een tijdje een Banshee tegen, als ik die dan steel en er even mee rond blijf rijden, zie ik vanzelf Coquette's verschijnen, daarna vaak Super GT's(of eerst Super GT's en daarna Coquette's :ch:), en als ik dan een van die 2 steel, kom ik na een tijdje vanzelf Turismo's en Infernussen tegen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de Grotti dealer... Grotti is het merk van de Turismo, zoals Ferrari het merk is van de 360 Modena(waar de Turismo deels op gebaseerd is). Die dealer ligt hier: Click here to view the SnapMap

Een van die 2 hoeken, ik dacht de bovenste, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Als het die allebei niet zijn dan is het nog één huizenblok eronder :7.

Verder, als je ergens een sportwagen op je parkeerplaats hebt, kun je die gewoon even pakken, er even een tijdje mee rond rijden, weer terug zetten, en dan even op straat kijken. Als je namelijk in een sportwagen rijd, zullen er meestal vanzelf meer sportwagens op straat verschijnen. Als ik zelf in een Feltzer rij, kom ik vaak vanzelf na een tijdje een Banshee tegen, als ik die dan steel en er even mee rond blijf rijden, zie ik vanzelf Coquette's verschijnen, daarna vaak Super GT's(of eerst Super GT's en daarna Coquette's :ch:), en als ik dan een van die 2 steel, kom ik na een tijdje vanzelf Turismo's en Infernussen tegen.

ja juist bedankt ! ja zo dom he ! :D

off topic hoe maak ik een signature vb een foto van gta en dan clan erop ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat het heel offtopic is, kijk eens rond in de Graphics Fora. Daar staan Tut's die je kan volgen ;). Sportwagens kom je trouwens over het algemeen het meeste in Algonquin tegen.

dat denkik niet ik kom ze het meest tegen star junction :) banshee en comet infernus is zeldzaam moeilijk te vinden:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat het heel offtopic is, kijk eens rond in de Graphics Fora. Daar staan Tut's die je kan volgen ;). Sportwagens kom je trouwens over het algemeen het meeste in Algonquin tegen.

dat denkik niet ik kom ze het meest tegen star junction :) banshee en comet infernus is zeldzaam moeilijk te vinden:)

Banshee is de meestvoorkomende sportwagen samen met de Turismo,

maar daar ging het niet over sportwagens zal je makkelijker vnden

in chique residentiële wijken en snelwegen die wat afgezonderd liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

snap map locatie is een wijk waar sport wagens staan zoals sultan rs banshee comet enzo hier vindt je sportwagens :)

Beachgate ^_^ ,

je kan hier een Turismo vinden maar verder niet meer hoor.

neen, je vindt ook andere wagens heb al een fetzer tegen gekomen comet ook en sultan ! dusja paseer anders nog eens =-)

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

snap map locatie is een wijk waar sport wagens staan zoals sultan rs banshee comet enzo hier vindt je sportwagens :)

Beachgate ^_^ ,

je kan hier een Turismo vinden maar verder niet meer hoor.

neen, je vindt ook andere wagens heb al een fetzer tegen gekomen comet ook en sultan ! dusja paseer anders nog eens =-)

Ik rij hier wel vaak door en kom alleen de Turismo tegen,

de rest is bijkomstig en hangt van je eigen wage af.

P.S.: Gebruik wat vaker leestekens ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

snap map locatie is een wijk waar sport wagens staan zoals sultan rs banshee comet enzo hier vindt je sportwagens :)

Beachgate ^_^ ,

je kan hier een Turismo vinden maar verder niet meer hoor.

neen, je vindt ook andere wagens heb al een fetzer tegen gekomen comet ook en sultan ! dusja paseer anders nog eens =-)

Ik rij hier wel vaak door en kom alleen de Turismo tegen,

de rest is bijkomstig en hangt van je eigen wage af.

P.S.: Gebruik wat vaker leestekens ;) .

jij moet het weten he.

ik zie ze toch!

ps spel me niet de les! :)

vriendelijke groeten jordib12!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik in hemelsnaam een helikopter?

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

als je algonquin levend bereikt, is 2min werk om 4 sterren kwijt te raken

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik in hemelsnaam een helikopter?

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

als je algonquin levend bereikt, is 2min werk om 4 sterren kwijt te raken

Je reageerde op een post van een jaar terug,

maar ik snap je uitleg niet helemaal ook niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...