Jump to content

GTA IV voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:
Waar vind ik in hemelsnaam een helikopter?

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

als je algonquin levend bereikt, is 2min werk om 4 sterren kwijt te raken

Je reageerde op een post van een jaar terug,

maar ik snap je uitleg niet helemaal ook niet :?

In algonquin raak je politie veel gemakkelijker kwijt, omdat het wegennet een beetje voorspelbaar is (op het park na).

Als je daar wat bochten neemt, ben je 4 sterren onmiddellijk kwijt.

• Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

70

• Phoenyxar

68

• Gta Bram

36

• PrioX

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

In algonquin raak je politie veel gemakkelijker kwijt, omdat het wegennet een beetje voorspelbaar is (op het park na).

Ik snap wat je bedoelt hoor,

om de 100meter ligt er weer een nieuwe straat dus keuzegenoeg om te ontwijken en ontsnappen,

maar gaat dit niet wat offtopic :7 ?

Geplaatst:

Ik snap wat je bedoelt hoor,

om de 100meter ligt er weer een nieuwe straat dus keuzegenoeg om te ontwijken en ontsnappen,

maar gaat dit niet wat offtopic :7 ?

nu je het zegt, ik las die reactie en gaf een antwoord, maar had het onderwerp van het bericht eigenlijk niet gezien

Geplaatst: (bewerkt)

Helicopter, ik zal even een snapmap opmaken met een aantal helicopters.

Edit: Dit zijn ze zover ik weet: Klikkerdeklik

In west Algonquin op 't platformpje, is pas als je 100% hebt.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een witte Cavalcade. Niet de FXT versie, maar gewoon de SUV. Deze dus:

http://nl.wikigta.org/wiki/Cavalcade

Ik zie hem vaak rondrijden en ik denk dat die perfect zal staan bij mijn witte Cognoscenti. Dus waar kan ik deze auto vinden, maar dan wel in het wit?

Thanks! :tu:

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een witte Cavalcade. Niet de FXT versie, maar gewoon de SUV. Deze dus:

Ik zie hem vaak rondrijden en ik denk dat die perfect zal staan bij mijn witte Cognoscenti. Dus waar kan ik deze auto vinden, maar dan wel in het wit?

Door Algonquin zie ik vaak Cavalcades, en ik dénk, maar ik weet niet zeker, dat je die gewoon wit kan sprayen. Edit: Ik heb even in MP Race gekeken of je die Cavalcade in 't wit kon berijden, dat gaat, dus ik ga ervanuit dat je die gewoon kan sprayen.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:
Hey iedereen,

Door Algonquin zie ik vaak Cavalcades, en ik dénk, maar ik weet niet zeker, dat je die gewoon wit kan sprayen. Edit: Ik heb even in MP Race gekeken of je die Cavalcade in 't wit kon berijden, dat gaat, dus ik ga ervanuit dat je die gewoon kan sprayen.

Oké bedankt voor je reactie! Ik ga even kijken of die net zo wit is als mijn parelwitte Cognoscenti. :dans:

Geplaatst:
Hey iedereen,

Oké bedankt voor je reactie! Ik ga even kijken of die net zo wit is als mijn parelwitte Cognoscenti. :dans:

Het ligt er wel aan wat de speler's favoriete kleur is

is hij bijvoorbeeld zwart dan heb je weinig kans dat je een witte tegenkomt

Geplaatst:

Ik heb een witte Cavalcade gevonden, maar helaas past hij niet mooi bij mijn witte Cognoscenti. Ik zit dus nu aan een Feltzer te denken, ik kijk zometeen of die ook in het wit is bij de multiplayer maar waar kan ik een Feltzer het meest vinden?

Alvast bedankt! :tu:

Geplaatst:
Ik heb een witte Cavalcade gevonden, maar helaas past hij niet mooi bij mijn witte Cognoscenti. Ik zit dus nu aan een Feltzer te denken, ik kijk zometeen of die ook in het wit is bij de multiplayer maar waar kan ik een Feltzer het meest vinden?

Ik ben ervan overtuigd dat er een felwitte Cavalcade verkrijgbaar is.. Open een Multiplayer Race, doe even Private Slots all, en dan kun je van veel auto's bekijken in welke kleuren je ze kan krijgen in de Pay 'n Spray. De Cavalcade zul je zien bij de SUV's, en het heeft als het goed is 16 kleurmogelijkheden. er zijn er 2 of 3 grijs of beige, en er is ook 1 felwitte (ik meen kleur 14/16 of 15/16).

Een Feltzer zul je denk ik vooral tegenkomen op Algonquin's Star Junction, vooral als je in een soortgelijke auto rijdt (ik zou zeggen, rij erdoorheen met een Schafter (zelfde merk en bijna zelfde model), of een Manana of Cognoscenti.

De groeten van de Wienish.

Ik ben ervan overtuigd dat er een felwitte Cavalcade verkrijgbaar is.. Open een Multiplayer Race, doe even Private Slots all, en dan kun je van veel auto's bekijken in welke kleuren je ze kan krijgen in de Pay 'n Spray. De Cavalcade zul je zien bij de SUV's, en het heeft als het goed is 16 kleurmogelijkheden. er zijn er 2 of 3 grijs of beige, en er is ook 1 felwitte (ik meen kleur 14/16 of 15/16).

Een Feltzer zul je denk ik vooral tegenkomen op Algonquin's Star Junction, vooral als je in een soortgelijke auto rijdt (ik zou zeggen, rij erdoorheen met een Schafter (zelfde merk en bijna zelfde model), of een Manana of Cognoscenti.

De groeten van de Wienish.

Bedankt voor je reactie. Ik zal nog is gaan zoeken voor een parelwitte Cavalcade. Ik bewerk dit bericht wel wanneer ik er één heb gevonden.

EDIT: Ik heb de witste van de witste Cavalcade gevonden en hij ziet er grijs uit in vergelijking met de witte Cognoscenti. Ik ben nu nog steeds op zoek naar de Feltzer, ik kan hem niet vinden.

EDIT 2: @ Eddie Low: Thanks, ik zal is kijken of ik hem nu kan vinden. Een PMP-600 is gelukkig overal wel te vinden...

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

De Feltzer kom je tegen als je in een PMP-600, Banshee, Schafter rijd.

Rijd ook eens rond bij je 1ste Savehouse.

Ik kom hem zelf altijd in de Banshee tegen.

De Feltzer kom je tegen als je in een PMP-600, Banshee, Schafter rijd.

Rijd ook eens rond bij je 1ste Savehouse.

Ik kom hem zelf altijd in de Banshee tegen.

Ik heb hem nog steeds niet gevonden. Kan ik niet een Feltzer jatten tijdens een race van Brucie ofzo? Normaal kom ik zo'n Feltzer altijd tegen, maar nu ik hem ook daadwerkelijk nodig heb, niet. :duh:

EDIT: Waar kan ik zo'n Schafter vinden?

Bewerkt: door paul007

Ik zoek de uranus, maakt niet uit hoe die eruit ziet als het maar een uranus is!

(De uranus gemod maar ik kan hem niet vinden :7)

Bewerkt: door igi0n

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...