Jump to content

GTA IV voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een Maverick gevonden. Hij staat op het dak van een wolkenkrabber in Algonquin. Bovenste stukje licht s'nachts paars op dus hij is makkelijk te vinden. Ik heb geen idee of je zonder een heli naar boven kan, maar voor die die in een gewone Maverick kunnen vliegen: je kan best wel makkelijk met een heli landen ernaast het helipad (is zelfs met een Annihilator) op dat verhoogde stukje, maar je komt niet meer weg met die jou heli (hij gaat bijn altijd kapot). Het voordeel van die plaats is dat het 99,9% zeker is dat je geen Wanted level krijgt (je heb 0,1% kans dat er net een politiehelikopter je ziet. Heb zelf meegemaakt :schater::duh: ) En ik vind het persoonlijk een leukere manier dan hem van een helipad op grond jatten.

• Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

70

• Phoenyxar

68

• Gta Bram

36

• PrioX

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb een " ferrarie" garage ondekt!!

die is te vinden bij je safe house op Algonquin.. ga daar rechts de hoek om richting perseus! en daar tegenover zit een garage!!!have fun!

Geplaatst:
hey ik zoek de Sultan RS. waar kan ik die vinden??? :D

Ergens rechts boven in Alderney weet ff de exacte plek niet meer. ^_^

Geplaatst:
ik heb een " ferrarie" garage ondekt!!

die is te vinden bij je safe house op Algonquin.. ga daar rechts de hoek om richting perseus! en daar tegenover zit een garage!!!have fun!

Oud nieuws. :cya:

Geplaatst:

Bij dat verlaten huis rechts bovenin alderney, daar achter de garage is een Sultan RS :D

Geplaatst:

Bij dat verlaten huis rechts bovenin alderney, daar achter de garage is een Sultan RS :D

Is de Sultan RS de Blauwe Sultan met een spoiler erop? :)

Geplaatst:

ik zoek die infernus die had alleen een keer gekergen maar daarna heb ik m nooit meer gezien

en dat vind ik wel jmmr want het is de lauwste auto

Geplaatst:
ik zoek die infernus die had alleen een keer gekergen maar daarna heb ik m nooit meer gezien

had die ook gekregen en gesaved maar ben dan eens stom geweest en hem in de projects geparkeerd en hij was weg :duh:

Geplaatst:

weet iemand waar ik een comet (porsche) kan vinden?

heb hem slechts 1x in een missie gehad na een race en moest hem een x naar een garage brengen als exotic export..

Geplaatst:
Ik heb een Maverick gevonden. Hij staat op het dak van een wolkenkrabber in Algonquin. Bovenste stukje licht s'nachts paars op dus hij is makkelijk te vinden. Ik heb geen idee of je zonder een heli naar boven kan, maar voor die die in een gewone Maverick kunnen vliegen: je kan best wel makkelijk met een heli landen ernaast het helipad (is zelfs met een Annihilator) op dat verhoogde stukje, maar je komt niet meer weg met die jou heli (hij gaat bijn altijd kapot). Het voordeel van die plaats is dat het 99,9% zeker is dat je geen Wanted level krijgt (je heb 0,1% kans dat er net een politiehelikopter je ziet. Heb zelf meegemaakt :schater::duh: ) En ik vind het persoonlijk een leukere manier dan hem van een helipad op grond jatten.

Er staat er ook een bovenop de in/uitgang v/d Booth tunnel in Alderny. Is wat mkkelijker te bereiken gok ik zo...

Geplaatst:
Ik ben opzoek naar een auto zonder dak!

weet iemand er een paar te vinden?

Je moet gewoon rond rijden dan kom je zelf wel tegen. Bij mij rijden zo overal dus. ^_^

Geplaatst:

weet iemand waar ik deze auto kan vinden??

maybach08.jpg

dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV

alvast bedankt,

Carl-J

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...