Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Inderdaad, Maar als je de Car Files doorspit vind je deze wel .Ik ben op zoek naar een Declasse Merit. Michelle heeft met een Merit , overigens vind je ze wel vaak in Hove Beach, eigenlijk heel het zuidelijke deel van Broker. Ah, Mooi zow, Dan ga ik even zoeken. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik zoek een Sabre GT, Weet iemand de vindplaats? Wikigta moet eens geupdate worden Reageren
Gta Bram Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik zoek een Sabre GT,Weet iemand de vindplaats? Wikigta moet eens geupdate worden Je moet er een jatten voor Stevies Car Theft, en volgens mij ook voor Brucie (Exotic Exports). Verder kom je ze eerder tegen als je met een Musclecar (Dukes, Ruiner, Etc.) rondrijdt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik zoek een Sabre GT,Weet iemand de vindplaats? Wikigta moet eens geupdate worden Je kan hem ook geregeld tegenkomen in de buurt van Star Junction en The Triangle, wel makkelijker als je een Muscle Car gebruikt zoals Bram zegt . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Even een lijstje met de voertuigen die tenminste een spawn plek hebben:Annihilator - Na alle Flying Rats hebben gedood op MeTV gebouw en op FIA Helitours maverick - Helitours platform Zuid-Algonquin Police cruiser - Alle P Police patrol - Alle P Trashmaster - Vuilnisbedrijf in Zuid-Algonquin Romans Taxi (ALLEEN VOOR DE MISSIE ROMANS SORROW)- Broker, taxi depot Maverick - Tijdelijk op MeTV gebouw en in Noord-Alderney op heliplatformpje bij een Villa Fire Truck - Alle B, op die van Bohan, Dukes en Broker na Ambulance - Alle ziekenhuizen Air tug - FIA Tug - Ergens op water tussen Dukes en Algonquin in Ripley - FIA Forklift - Op HI, Port Tudor en eigenlijk bijna alle havens. Sultan RS - Ten noorden van Alderney. (de auto staat verborgen achter een berg) Mule - Heel vaak op FIA en in het zuiden van Alderney. (Fulcrum Ave/Avenue) Burrito - In het noorden van Alderney en vlakbij de B in Broker. Afkortingen: FIA = Francis International Airport P = Politiebureau('s) B = Brandweerkazernes HI = Happiness Island Dit zijn VASTE locaties, dus mensen die die voertuigen zoeken: gebruik mijn lijstje gerust! Het was geen moeite, hoor. groeten Tom de Beer (GTA-TOM) Nooit, maar dan ook nooit, afsluiten met Beer.. als iemand hier Beer is, ben ik 't wel. (mensen die me op msn hebben weten wel waarom XD) [/offtopic] Dat lijstje klopt niet helemaal.. die politiewagens vind je echt niet altijd allebei bij de bureau's.. Wel afwisslend... Bijv. de ene keer de Patrol en de andere keer de Cruiser. Reageren
Trumple Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Is er een manier om aan een lijkwagen te komen, zonder dat ik de missie van de begrafenis weer moet doen. Ik had hem na deze missie namelijk voor mijn huis gezet maar ik heb 'm in de prak gereden en daarna onbewust opgeslagen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Is er een manier om aan een lijkwagen te komen, zonder dat ik de missie van de begrafenis weer moet doen. Ik had hem na deze missie namelijk voor mijn huis gezet maar ik heb 'm in de prak gereden en daarna onbewust opgeslagen. Je zou hem misschien heel soms kunnen zien aan de kerken in LC , verder is het een héééél zeldzame auto. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Is er een manier om aan een lijkwagen te komen, zonder dat ik de missie van de begrafenis weer moet doen. Ik had hem na deze missie namelijk voor mijn huis gezet maar ik heb 'm in de prak gereden en daarna onbewust opgeslagen. Je zou hem misschien heel soms kunnen zien aan de kerken in LC , verder is het een héééél zeldzame auto. Zelf nog nooit gezien... PS: weet iemand waar een moonbeam te vinden is? Ik krijg hem heel weinig te zien. Ik dacht dat die afentoe te vinden is in Alderney en ergens in Broker ofzo? Bewerkt: 16 september 2009 door GTA-TOM Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Is er een manier om aan een lijkwagen te komen, zonder dat ik de missie van de begrafenis weer moet doen. Ik had hem na deze missie namelijk voor mijn huis gezet maar ik heb 'm in de prak gereden en daarna onbewust opgeslagen. Je zou hem misschien heel soms kunnen zien aan de kerken in LC , verder is het een héééél zeldzame auto. Zelf nog nooit gezien... PS: weet iemand waar een moonbeam te vinden is? Ik krijg hem heel weinig te zien. Ik dacht dat die afentoe te vinden is in Alderney en ergens in Broker ofzo? De Declasse Moonbeam, Kan je vinden in Broker/Bohan, En soms het westen van Alderney, Verder spawnt hij ook sneller als je zelf in een Vapid Minivan rijdt. Reageren
Hamza. Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Een bus, Graag op het eerste eiland Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Een bus, Graag op het eerste eiland Bij de brug naar Algonquin. Vlakbij de Benzinestation. Daar zijn een aantal bushaltes. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Een bus, Graag op het eerste eiland Bij de brug naar Algonquin. Vlakbij de Benzinestation. Daar zijn een aantal bushaltes. Duidelijker, hier:Click here to view the SnapMap Waar Munsee Avenue onder de Alonquin Bridge loopt is er op de linker kant een busstop . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Is er een manier om aan een lijkwagen te komen, zonder dat ik de missie van de begrafenis weer moet doen. Ik had hem na deze missie namelijk voor mijn huis gezet maar ik heb 'm in de prak gereden en daarna onbewust opgeslagen. Je zou hem misschien heel soms kunnen zien aan de kerken in LC , verder is het een héééél zeldzame auto. Zelf nog nooit gezien... PS: weet iemand waar een moonbeam te vinden is? Ik krijg hem heel weinig te zien. Ik dacht dat die afentoe te vinden is in Alderney en ergens in Broker ofzo? De Declasse Moonbeam, Kan je vinden in Broker/Bohan, En soms het westen van Alderney, Verder spawnt hij ook sneller als je zelf in een Vapid Minivan rijdt. Thnx! Reageren
Hamza. Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 He, Bedankt he, Voor het onderwerp van de bus Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) He, Bedankt he, Voor het onderwerp van de bus Welkom op het forum! Even offtopic: Als je op iemand wilt reageren gebruik dan de knop "Reageer", maar je bent dus nieuw. Maakt niet uit. Ook nog een tip: bekijk de regels! ("Forum Menu>Help/Regels") Bewerkt: 22 september 2009 door GTA-TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.