lexus123 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik zoek een Faggio. Het kleine scootertje probeer ik nu al een tijdje te zoeken maar ik vind niet. Weet iemand dus de spawnplek of een manier waardoor ie sneller laad in de game. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Ik zoek een Faggio. Het kleine scootertje probeer ik nu al een tijdje te zoeken maar ik vind niet. Weet iemand dus de spawnplek of een manier waardoor ie sneller laad in de game. Er wordt vaak gezegd dat die te vinden is in Algonquin>Chinatown. Vaak vind ik hem daar! Maar er is helaas geen spawnplek. Bewerkt: 22 september 2009 door GTA-TOM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik zoek een Faggio. Het kleine scootertje probeer ik nu al een tijdje te zoeken maar ik vind niet. Weet iemand dus de spawnplek of een manier waardoor ie sneller laad in de game. De Faggio is een tamelijk zeldzame scooter, vaak voorkomend in Chinatown maar ook in het verdere Oosten van Alonquin, ook in Dukes en zeker niet in Alderney, die kan je al mijden als je de Faggio zoekt . Reageren
nieck456 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik ben opzoek naar de sportwagen uit trailer 3. Hij heeft de achterkant van een Zonda. Dat is als het goed is een Infernus,,, Infernus Pagina,,, Deze kan je pas vinden als je de laatste missie van Bernie hebt gedaan.. Dan krijg je van hem een cadeau,, ´De Infernus´ (Geel/Oranje) Je kan hier dan mee rond rijden.. als je even hebt gereden moet je naar Bohan gaan.. als je daar dan komt zul je zien dat er overal in een keer Infernussen staan,, deze moet je dan ook bij je safehouse opslaan,, Greetzz >>> Door Hanneswasco: Je reageert hier op een reactie van meer dan een jaar geleden. Kijk in het vervolg eerst naar de datum van het bericht waarop je reageert.<<< Reageren
GICE Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) dat is gewoon een planeet a sahbi Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) dat is gewoon een planeet a sahbi Je reageert nu op een bericht van een jaar terug. Reageren
LD.- Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Hoe kom je op het vliegveld? Ja oké, ik kom er ook op maar na 30 seconden heb ik alweer de cops achter me aan, is hier wat aan te doen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Hoe kom je op het vliegveld? Ja oké, ik kom er ook op maar na 30 seconden heb ik alweer de cops achter me aan, is hier wat aan te doen? Er staan witte lijnen, als je erover gaat heb je een Warn van vier sterren, maar je mag zo ver gaan als je wilt, zolang je tussen de lijnen bijft . Dit topic is wel voor iets anders hoor . Reageren
GICE Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) dat is gewoon een planeet a sahbi Je reageert nu op een bericht van een jaar terug. en jij op een an twee uur trug Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) dat is gewoon een planeet a sahbi Je reageert nu op een bericht van een jaar terug. en jij op een van twee uur trug Dat maakt niet uit. Reageren op posts van maanden geleden is nergens voor nodig. Ontopic. Ik zoek een Dilletante. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Dat maakt niet uit.Reageren op posts van maanden geleden is nergens voor nodig. Ontopic. Ik zoek een Dilletante. Ik kom die wel redelijk veel tegen in Dukes en Alonquin . Dukes: vooral tegen Francis International, Alonquin: in het noord-oosten, dicht bij de East Borough Bridge . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik heb een vraagje zijn de auto's zoals de Uranus (Loz-versie) te vinden in Gta Multiplayer? Ik dacht van niet, maar ik ben niet zeker dus daarom vraag ik het even. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Ik heb een vraagje zijn de auto's zoals de Uranus (Loz-versie) te vinden in Gta Multiplayer? Ik dacht van niet, maar ik ben niet zeker dus daarom vraag ik het even. Nee, in multiplayer(IV) rijden enkel de: -Blista Compact -Contender -Cavalcade -Cavalcade FXT -Freeway -Faggio -Infernus -NRG 900 -Sanchez -Stallion -Taxi -Turismo -Coquette -DF8-90 -Dukes -Faction -Feroci -Futo -Ingot -Lokus -Ruiner -Banshee -Intruder -Minivan -Sultan -Super GT -Vincent -Admiral -Vigero -Presidente Bewerkt: 28 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Nissan Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 @Eddie Low: De Dilletante word door FlyUS gebruikt als bedrijfswagen. Je kan ze vinden op de parkeerplaats voor het vliegveld . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 @Eddie Low: De Dilletante word door FlyUS gebruikt als bedrijfswagen. Je kan ze vinden op de parkeerplaats voor het vliegveld . Dat vroeg hij 3 maand geleden en dat had ik al gezegd . @PrioX: vergeet je de Rebla niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.