Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand waar ik deze auto kan vinden??

maybach08.jpg

dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV

alvast bedankt,

Carl-J

Hiero, waar je de missies van Jimmy Pergorino krijgt.

Ik had hem vandaag gevonden bij een grote villa op een rustige weg in het midden van het 3de eiland.

De exacte plaats weet ik niet (meer).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Motor, een PCJ 600 of een NRG 900 :)

Dus weet iemand de exacte locatie waar die vaak gesignaleerd word/ geparkeerd staat?

Alvast bedankt,

op Alderney (3de eiland) is er een pizza restaurant (in het noorden) ligt een moto winkel met NRG900'en maar PCJ600 heb ik geen vindplaats maar wel dat die vrij veel rondrijdt in Broken, Dukes gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Congesceti gevonden waarbij je geen wanted level kan krijgen. Hij staat IN het garage bij huis van Peggerino. Ga voor linkere garage deur staat die zou open moeten gaan. Ga erin. Je ziet daar een Congesceti staan. Stap in. Camera view veranderd dan zo dat je garage van buiten ziet. Rij langzaam en vorzichtig naar achter todat de garagedeur opengaat. Hij staat open dus je krijgt nooit wanted level. Veel plezier met je nieuwe auto :D !

Link to comment
Delen op andere websites

er is een auto dat 10.000 kg weegt en het is een auto. welke is dat of heeft iemand er al in gereden??? :D

hij heet de Phantom

is dat niet een truck? een auto dat 10.000kg weegt? en Phantom is een truck dus ik denk dat jij toch een truck bedoelt

maar heeft er iemand al een Admiral kunnen vinden? ik heb hem nog steeds niet gevonden :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...