Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand waar ik deze auto kan vinden??

maybach08.jpg

dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV

alvast bedankt,

Carl-J

Hiero, waar je de missies van Jimmy Pergorino krijgt.

Ik had hem vandaag gevonden bij een grote villa op een rustige weg in het midden van het 3de eiland.

De exacte plaats weet ik niet (meer).

bedankt he heb hem gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar de nieuwe Faggio het meest rondrijd?

ik heb hem gezien in de eerste missie van romen ergens in broker.

De Fiaggo ofzo staat op 'Happiness Island' Ergens is dan zo'n groot gras gebied, met opeens zo'n inhammetje erin. Daar staat een Fiago geparkeerd. ;) Het nadeel, je kan er alleen mee rijden op dat eiland.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

er is een auto dat 10.000 kg weegt en het is een auto. welke is dat of heeft iemand er al in gereden??? :D

hij heet de Phantom

is dat niet een truck? een auto dat 10.000kg weegt? en Phantom is een truck dus ik denk dat jij toch een truck bedoelt

maar heeft er iemand al een Admiral kunnen vinden? ik heb hem nog steeds niet gevonden :cab:

oke toch bedankt en oja ik zoek ook de admineral. ik heb hem online gezien. tis wel een toffe auto :D

Link to comment
Delen op andere websites

De Admiral rijdt gewoon op bepaalde momenten overal rond, volgens mij geen vindplaats..

______________________________________________________________________________

GTA4.net vehicles

IGN GTA IV vehicles

BTW Waarom cheaten jullie niet gewoon een Cognoscenti , Turismo, Comet, SuperGT, FIB Buffalo, NRG-900, Sanchez of Annihilator??

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

De Admiral rijdt gewoon op bepaalde momenten overal rond, volgens mij geen vindplaats..

______________________________________________________________________________

GTA4.net vehicles

IGN GTA IV vehicles

BTW Waarom cheaten jullie niet gewoon een Cognoscenti , Turismo, Comet, SuperGT, FIB Buffalo, NRG-900, Sanchez of Annihilator??

omdat iedereen nogal bang is dat hun GTA IV naar de haaien gaat, wat dus niet kan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar ik deze auto kan vinden??

maybach08.jpg

dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV

alvast bedankt,

Carl-J

Deze heb ik stond voor brucies garage als je die missie met de helikopter doet!

Link to comment
Delen op andere websites

krijg de pest? is dat de admiral?

ADMIRAL.jpg

dan heb ik hem weleens gezien maar ik dacht dat het een ander auto naam was vb Primi maar ook Stretch maar nog nooit een Admiral gezien dacht ik

Dat plaatje ziet er aardig mooi uit! Mooier dan mijn TV-Kaart het kan. Wat voor een TV-Kaart of Capture gebruik je? Niet dat het heel belangrijk is, want ik haal binnenkort de YPBPR box waarover ik schreef in de Home-made screens topic. Maar ik ben wél nieuwsgierig! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens: Kan dit geen Sticky worden? Anders verdwijnt dit topic weer in de as, terwijl dit toch wel nuttig is.

Bedankt alvast.

hij is al weer een beetje verdwenen in de as maar ik hoop dat ik er nu weer nieuw leven in kan blazen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

noob :7

je moet wel goed lezen, er staat behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...