Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

noob :7

je moet wel goed lezen, er staat behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

nou nou ff. een beetje dimmen he.. hij vraagt het niet voor niets en dan wil hij niet gelijk noob naar zijn hoofd geslingerd krijgen.. ^_^

trouwens ik had er zelf ook problemen mee om hem te vinden.. maar ik ben weer opniew begonnen omdat ik hem had uitgespeeld..

:*D en de sabre gt kan er eindelijk bijna hetzelfde uit zien als mij favorite auto:

1967-Shelby-GT-500-Eleanor-Custom-A-640.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

noob :7

je moet wel goed lezen, er staat behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

nou nou ff. een beetje dimmen he.. hij vraagt het niet voor niets en dan wil hij niet gelijk noob naar zijn hoofd geslingerd krijgen.. ^_^

trouwens ik had er zelf ook problemen mee om hem te vinden.. maar ik ben weer opniew begonnen omdat ik hem had uitgespeeld..

:*D en de sabre gt kan er eindelijk bijna hetzelfde uit zien als mij favorite auto:

1967-Shelby-GT-500-Eleanor-Custom-A-640.jpeg

ja joh, hij mag best vragen als ie niet kan vinden maar als je geeneens ff rustig en goed leest dan ben je gewoon een clown :puh:

hoe bedoel je dat de Sabre GT er eindelijk bijna hetzelfde uit gaat ziet als jou (tevens ook mijn) favoriete auto?

BTW.. ik zag eerst vaak een Sanchez rijden.. NU echt nooit meer! en nu wil ik hem juist hebben ^_^

weet iemand waar die te vinden is ?

Link to comment
Delen op andere websites

voor de sportauto's als comet, infernus,sultan rs, enz kan je het beste brucie bellen voor een race, als het een race is met sportauto's zie je ze af en toe rond rijden. ff snel eentje pakken en dan deze op je parking zetten.

ik ben alleen nog geen super gt (Aston Martin) tegen gekomen, weet iemand waar deze te vinden is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging keer online met mattie cruizen.. kwam ik (volgens mij op 2de eiland) een blauwe impreza/evo look a like tegen, met spoiler. je zou denken Sultan RS, maar da is em nie.. ook zonder sticker en dikke bumpers.

22b_953.jpg

gek genoeg zie ik em niet in de lijst met auto's (en foto) erbij staan.

zon soort.. maar met zon WRX spoiler.. en in het blauw

CHAVOS_t.jpg

en rete snel...

any1?

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik zoek de Sultan RS. waar kan ik die vinden??? :D

Ergens rechts boven in Alderney weet ff de exacte plek niet meer. ^_^

Bij dat verlaten huis rechts bovenin alderney, daar achter de garage is een Sultan RS :D

Beetje onduidelijk allemaal. Ik heb even een SnapMap gemaakt. :puh:

Zo weet je ongeveer waar de Sultan RS zich bevindt.

Klik voor de vindplaats van de Sultan RS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Motor, een PCJ 600 of een NRG 900 :)

Dus weet iemand de exacte locatie waar die vaak gesignaleerd word/ geparkeerd staat?

Alvast bedankt,

op Alderney (3de eiland) is er een pizza restaurant (in het noorden) ligt een moto winkel met NRG900'en maar PCJ600 heb ik geen vindplaats maar wel dat die vrij veel rondrijdt in Broken, Dukes gebied

kan iemand mij met behulp van een snapmap laten zien waar de NRG 900 precies ligt.alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging keer online met mattie cruizen.. kwam ik (volgens mij op 2de eiland) een blauwe impreza/evo look a like tegen, met spoiler. je zou denken Sultan RS, maar da is em nie.. ook zonder sticker en dikke bumpers.

22b_953.jpg

gek genoeg zie ik em niet in de lijst met auto's (en foto) erbij staan.

zon soort.. maar met zon WRX spoiler.. en in het blauw

CHAVOS_t.jpg

en rete snel...

any1?

Dit is een Chavos volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...