soedje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) zon soort model heb em gevonden het is de sultan maar dan gewoon met soilers.. achterkant doet erg op een mistu Evo lijken nu.. erg erg dik Bewerkt: 1 juni 2008 door soedje Reageren
michelIII Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) Deze heb je ook in Gta Sa Best grappige naam Waar kan ik een infernus vinden? Reageren
soedje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 rijden vaak op 3de eiland.. heb ze net met bosjes in het noorden gezien Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!Laat ik gelijk maar beginnen; Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd. Mark deze kan je trouwens ook krijgen met cheats. Reageren
Murcielago Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus) Deze heb je ook in Gta Sa Best grappige naam Waar kan ik een infernus vinden? Bij een bepaalde missie van die homo krijg je een Infernus cadeau. Dat is zeker de vetste auto uit het spel. Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Die Uranus rijdt overigens echt perfect! je gaat vol op de rem door de bocht zonder te slippen en je kan meteen doorgassen, echt koning Reageren
GTAmitch Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 zon soort model heb em gevonden het is de sultan maar dan gewoon met soilers.. achterkant doet erg op een mistu Evo lijken nu.. erg erg dik waar heb je dit ding gevonden dan? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 ik zoek een auto die wat wegheefd van een passat weet iemand de naam en de vindplaats van die auto grtz Reageren
FerryN Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zoek de Sanchez, ik wil GEEN cheats, ik vond er twee,eentje die was van een gast die rond Playboy X huis rond reed, en de andere bij een vrachtwagenparkeerplek waar je ook die grote vrachtwagen vind, maar dit was online. Maar die twee waren vast random. Heeft iemand een vaste plek voor de masterlijke motor? Reageren
Hackman Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Weet iemand waar ik een NRG 900 kan vinden? Ik ben namelijk bezig met de USJ's en dan is een NRG 900 wel handig. Graag een een Snapmapje ervan anders ben ik nog geen steek verder. Als je een plek voor een PCJ 600 weet mag je me die ook vertellen. Edit: Gevonden. Bewerkt: 4 juli 2008 door hackman Reageren
Jeffrey122 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hey, Ik had zo is online gezien dat iemand een mooie wagen nam, en dat de er lamborghini deuren aan was. Hoe noemt die wagen, en waar vind ik die?? Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hey,Ik had zo is online gezien dat iemand een mooie wagen nam, en dat de er lamborghini deuren aan was. Hoe noemt die wagen, en waar vind ik die?? Dat is een Infernus, Deze is vrij moeilijk te vinden, eentje krijg je als je alle missies van Bernie hebt gedaan, je kan ook de infernus die je voor Stevie moet stelen, die op je parkeerplek zetten, of een race starten van Brucie, of in een dure auto rond Star Junction rijden.[/font] Later, Reageren
Wienish Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik vind de Admiral een mooie auto (totdat ik de kont van die wagen goed bekijk ), ik vind het ook een plezierige wagen om in te rijden, stuurt redelijk zwaar, en komt pas na een af- standje op snelheid, dat vind ik af en toe wel leuk. Ik kom de wagen alleen zelden tegen, hooguit als Stretch... Kan iemand me helpen? Reageren
quad Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Weet iemand waar ik een sentinel kan vinden? Gr. Quad Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik heb wel op een scootertje gereden, maar die heette dit keer geen faggio als ik me nog goed kan herrineren. Wanneer komen btw alle spawn plekken etc op Wikigta? Faggio is de enige scooter toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.