Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,

Ik had zo is online gezien dat iemand een mooie wagen nam, en dat de er lamborghini deuren aan was. Hoe noemt die wagen, en waar vind ik die??

Als je alle missies van Florian/Bernie uit hebt, laat hij je een infernus achter op een soort parkeerplaats als cadeau/beloning

Gebeurt wel maar een keer

Bewerkt: door Mustangfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

noob :7

je moet wel goed lezen, er staat behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

nou nou ff. een beetje dimmen he.. hij vraagt het niet voor niets en dan wil hij niet gelijk noob naar zijn hoofd geslingerd krijgen.. ^_^

trouwens ik had er zelf ook problemen mee om hem te vinden.. maar ik ben weer opniew begonnen omdat ik hem had uitgespeeld..

:*D en de sabre gt kan er eindelijk bijna hetzelfde uit zien als mij favorite auto:

1967-Shelby-GT-500-Eleanor-Custom-A-640.jpeg

Over de Sabre GT, das geen mustang, totaal niet, Het is een Oldsmobile :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
ik zoek een auto die wat wegheefd van een passat weet iemand de naam en de vindplaats van die auto

grtz

hee

ik weet hoe die "vw passat" heet het is een: Ingot gemaakt door Vulcar

weet jij misschien de vindplaats ervan want ik vind het een vrij mooie auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

In Westdyke is een motowinkel vol NRG's

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar ik deze auto kan vinden??

maybach08.jpg

dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV

alvast bedankt,

Carl-J

Deze heb ik stond voor brucies garage als je die missie met de helikopter doet!

staat voor salvatore's villa

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha ik heb een auto die heet Uranus (Lees Your anus)

Deze heb je ook in Gta Sa

Best grappige naam ^_^

Waar kan ik een infernus vinden?

Bij een bepaalde missie van die homo krijg je een Infernus cadeau.

Dat is zeker de vetste auto uit het spel. :dans:

En als ik die toevallig naar de kl... heb gereden, staat ie er dan weer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds opzoek naar een Manana voor Stevie. Deze moet staan op Cerveza Heights, Dukes.

Volgens Stevie achter de Burger Shot, ik zie 'm alleen totaal niet staan, kan iemand laten zien hoe hij er uit ziet(zodat ik het beter kan zien, want de foto in de sms is niet heel goed te zien) en weet iemand ook waar hij precies staat?

noob :7

je moet wel goed lezen, er staat behind the OLD burger shot.. dus die niet meer word gebruikt en er verrot uit ziet..

nou nou ff. een beetje dimmen he.. hij vraagt het niet voor niets en dan wil hij niet gelijk noob naar zijn hoofd geslingerd krijgen.. ^_^

trouwens ik had er zelf ook problemen mee om hem te vinden.. maar ik ben weer opniew begonnen omdat ik hem had uitgespeeld..

:*D en de sabre gt kan er eindelijk bijna hetzelfde uit zien als mij favorite auto:

1967-Shelby-GT-500-Eleanor-Custom-A-640.jpeg

Over de Sabre GT, das geen mustang, totaal niet, Het is een Oldsmobile :N

Ik vind die sabre GT op een ord Torino lijken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik in hemelsnaam een helikopter?

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

gozer, daar gaat gta toch om!? :schater:

Maar ik snap je punt... Heli's krijg je unlocked als je het tweede eiland vrijspeelt. Wat ook een manier is om de map eens goed te bekijken, is een online game joinen, kun je de hele map vast goed verkennen! ;)

het is sowieso meer gekkenwerk om te ontsnappen aan de fuzz, gekker, maar wel makkelijker en realistischer! De actie wordt echt steeds meer, maar weg zie te komen is nu een kwestie van buiten de zoekradius zien te komen en uit je auto stappen!

Offtopic, erg effectief om te verdwijnen is een stukje zwemmen, werkt perfect!

Dan krijg je Politie in een Boot genaamd: Police Preadetor ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...