Jump to content

Savegame V1, naar V2.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb gta gedowngrade naar v1 om MTA te kunnen spelen, maar nu was ik met missies bezig.

En bij missie *ben ff naam kwijt* waar je het vliegdekschip inmoet crasht het spel.

Maar nu vraag ik me af of die dat met V2 ook doet.. aleen is er een mogenlijkheid om de v1 save bestanden omtezetten na v2 bestanden zodat ik ze wel kan openen?

Geplaatst:

Om het spel te downgraden hoef je enkel deze patch te gebruiken, en verder niets. Je hebt nu dus V1 savefiles met V2 savegame. Gebruik de patch en download de V2-files en vervang deze weer met de V1-files.

Geplaatst:
Om het spel te downgraden hoef je enkel deze patch te gebruiken, en verder niets. Je hebt nu dus V1 savefiles met V2 savegame. Gebruik de patch en download de V2-files en vervang deze weer met de V1-files.

Nou je snapt het niet helemaal :duh: ,

Met V1 loopt het spel vast.. dus heb ik overnieuw geinstaleerd, en nu heb ik dus V2. waar je dus niet de savegames kan openen dus ik zoek

Savegame converter van V1 -» V2

Geplaatst:

Een savegame converter bestaat niet, voor zover ik weet. Je kunt nog altijd het makkelijkst een ander bestaande savegame downloaden, zoals in bijvoorbeeld dit topic. Je zult misschien dingen opnieuw moeten doen, maar dit is nog altijd de meest makkelijke manier.

Geplaatst:
Een savegame converter bestaat niet, voor zover ik weet. Je kunt nog altijd het makkelijkst een ander bestaande savegame downloaden, zoals in bijvoorbeeld dit topic. Je zult misschien dingen opnieuw moeten doen, maar dit is nog altijd de meest makkelijke manier.

Hum, maar dat vind ik niet leuk, heb ik ander poppetje enzo..

Maar weet jij dan mischien nog hoe het kan dat de game crasht bij de missie dat als je het vliegdekschip inmoet (versie1)

Geplaatst:

Heb je alleen een crash bij die missie, en voor de rest niet? Zo ja, dan heb je mogelijk met mods zitten werken die betrekking hebben tot die missie. Loop alles eens na en verwijder eventuele mods. Ligt het aan het hele spel, dan ligt het wellicht tóch aan je savegame. Je kunt dan, als je deze savegame wilt blijven spelen, beter je spel naar de juiste versie brengen.

Geplaatst:
Heb je alleen een crash bij die missie, en voor de rest niet? Zo ja, dan heb je mogelijk met mods zitten werken die betrekking hebben tot die missie. Loop alles eens na en verwijder eventuele mods. Ligt het aan het hele spel, dan ligt het wellicht tóch aan je savegame. Je kunt dan, als je deze savegame wilt blijven spelen, beter je spel naar de juiste versie brengen.

oeps :schater: , had een boot aangepast (mod dus). This weer goed :tu: . Ondertusse al weer 6 missies verder :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...