Robin B Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hoi ik wou alleen effies weten wat die levls beteken en prestige mode betekent bij COD4 en Hoe gaan die levels omhoog?? Alvast bedankt Reageren
Impulse_W Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je level zegt je rank. Dezelfde benamingen als in het amerikaanse leger. Hoe hoger je komt des te meer je kan; wapens unlocken, special perks instellen en je krijgt hoe hoger je komt een mooi logo bij je naam staan. Je kan levelen door simpelweg vijanden te doden. Je krijgt (afhankelijk van de gamemode) XP per kill. Als je genoeg XP hebt verzameld ga je een level omhoog, natuurlijk gaat dit wel steeds trager. Lvl 55 is het hoogst. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Wat betreft de Prestige mode: Deze mode speel je vrij zodra je 55 levels hebt gehaald. Als je ervoor kiest om deze mode te spelen, raak je alles wat je verdient hebt kwijt en begin je weer op level 1. Echter zijn er in deze mode wel 10 soorten 'badges' te verdienen, waaraan anderen dus kunnen zien dat jij deze mode speelt en wellicht kunnen concluderen dat je skills hebt. Maar goed, het is je eigen keuze of je deze mode wilt spelen of niet. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 waar staat dat in het menu?? prestige mode. Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) ok dan weet ik dat maar waar staan de challenges en wat moet je met de challanges doen???? Bewerkt: 1 mei 2008 door robin bbb Reageren
SamShine Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ok dan weet ik dat maar waar staan de challenges en wat moet je met de challanges doen???? Die staan onder ''Barracks'', je hebt challanges waarvoor je bijvoorbeeld 2 mensen met 1 claymore moet doden of zoveel vijanden liggend moet afschieten. Hier verdien je alleen XP mee. Met wapenchallanges, tellend tot en met 150 headshots en idem kills, krijg je steeds, naarmate je er meer maakt, verschillende camo's en richters voor je wapen. Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ok dan weet ik dat maar waar staan de challenges en wat moet je met de challanges doen???? Die staan onder ''Barracks'', je hebt challanges waarvoor je bijvoorbeeld 2 mensen met 1 claymore moet doden of zoveel vijanden liggend moet afschieten. Hier verdien je alleen XP mee. Met wapenchallanges, tellend tot en met 150 headshots en idem kills, krijg je steeds, naarmate je er meer maakt, verschillende camo's en richters voor je wapen. wat is idem?? Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 idem is hetzelfde. Dus hij telt tot 150 kills. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.