Suburban Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ga al dood bij die juten... iemand tips ? Reageren
luke33 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ga al dood bij die juten...iemand tips ? Ja, dekking zoeken, maar wel kijken waar je dekking zoekt. want bij sommige dingen kunnen snel kapot geschoten worden. en ook op je radar kijken waar ze vandaan komen Reageren
stijnvanhoof Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ga al dood bij die juten...iemand tips ? Ja, dekking zoeken, maar wel kijken waar je dekking zoekt. want bij sommige dingen kunnen snel kapot geschoten worden. en ook op je radar kijken waar ze vandaan komen als ik ze tegen kom schieten ze me met 10 kogels dood terwijl ik vol health en armor heb Reageren
Jack-IV Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan deze missie, ik haalde hem in 1 keer.. Je moet inderdaad niet als een gek op alle politiemannen afstormen, maar afwachten tot ze zelf komen en ze dan rustig neerknallen. Als er niemand meer komt, gewoon rustig naar de volgende kamer gaan en ook daar afwachten tot de politiemannen komen en ze opnieuw neerschieten. Zodra je iedereen hebt afgeknald moet je spurten naar een wagen, en keihard ervan door rijden. Zodra je de brug over bent, moet je niet naar de Pay en Spray gaan(lukt toch zelden) maar keihard blijven doorrijden tot er geen politie meer is die je ziet. Bewerkt: 1 mei 2008 door Jack-IV Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Kom op, mensen! Deze missie is erg simpel als je weet wat je moet doen! Inderdaad, de bankoveral is veel moeilijker. Als beloning krijg je dan $ 250.000, nu heb ik zo'n $ 410.000. Reageren
Suburban Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 nog ontsnapt op hetzelfde kleine eilandje yeah Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Inderdaad, bij die bankoverval kreeg ik de politie maar niet weg, maar gelukkig later wel. Gewoon vet snel door rijden er vooral erg goed op de radar kijken Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zag dit topic en ik dacht dus dat Snow Storm erg moeilijk zou zijn. Yeah right, die missies met die trein volgen vond ik nog wel moeilijker. Echt heel makkelijk deze missie ! Tips : - Ga rustig de gang members afschieten - Als de politie komt moet je je alleen richting op de politie die in de weg staan, dus schiet deze gewoon overhoop. Maar daar omheen staan nog 30 polities maar laat die gewoon lekker staan en ren naar een auto en zorg dat je uit die cirkel komt. Makkiiee !! Reageren
PSP Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 mss ook een tip: (wel nog zelf niet geprobeerd omdat ik zo ver nog niet zit): ga naar Dukes/Bohan/Broker/Algonquin en neem daar de metro, kans is klein dat de politie je dan kan volgen (bij voorkeur Algonquin omdat de metro daar ondergronds is) Reageren
thagtaking Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 mss ook een tip: (wel nog zelf niet geprobeerd omdat ik zo ver nog niet zit): ga naar Dukes/Bohan/Broker/Algonquin en neem daar de metro, kans is klein dat de politie je dan kan volgen (bij voorkeur Algonquin omdat de metro daar ondergronds is) dan moet je weer w8en op de trein/metro Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het is me inmiddels wel duidelijk, de missie is allang gehaald. Reageren
battle1970 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik kan de missie Snow Storm niet halen van Elibiza, je moet coke jatten. Maar daarna komen er 3 sterren politie achter je aan, het luk me maar niet om die af te schudden. Steegjes niks helpt, iemand tips? je moet eerst op een lange weg rijden tot dat de politie een beetje ver van je vandaag is dan ga je steets afslaan naar rechts en lings tot dat er geen politie meer de andere kant van de cerkel is zodat je er veilig uit kan en als je er uit ben sta stil neem een andere auto of schuil in een steegje Reageren
Vincent Vega Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ben al 2 of 3 van zulke missies tegengekomen. Wat bij mij werkte is de eerste paar ventjes om te leggen, en dan als een idioot naar buiten rennen en een auto inspringen... Als je te lang blijft wachten komen er steeds meer agenten en wordt het steeds lastiger om naar buiten te komen Reageren
danielb Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 even een tip, voor de zekerheid dat mensen gaan zeuren in een spoiler : je kan via die tafel waar de drugs op liggen op de volgende verdieping komen. je kan dan zo uit het gebouw gaan en een auto pakken[/font] Reageren
aat Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ah ja die !!! na 5 keer was het gelukt bij mij grtzZ lil aat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.