Jump to content

Snow Storm


DenkaanHenk

Recommended Posts

mss ook een tip: (wel nog zelf niet geprobeerd omdat ik zo ver nog niet zit): ga naar Dukes/Bohan/Broker/Algonquin en neem daar de metro, kans is klein dat de politie je dan kan volgen (bij voorkeur Algonquin omdat de metro daar ondergronds is)

dan moet je weer w8en op de trein/metro

heb het geterst, gewoon de tunnel in lopen werkt ook (wel opletten voor de metro's dan)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    5

  • Little Jacob

    3

  • The Golden Fighter

    2

  • Suburban

    2

Deze missie vond ik enorm simpel. Als eerst rustig het huis leegmaken, schiet alle bad guys neer met een machine geweer of gewoon met je pistol. Vervolgens naar binnen gaan en de coke pakken. Je wanted level schiet omhoog, blijf zitten waar je op dat moment bent en pak bijvoorbeeld een geladen shotgun. De agenten zullen constant naar de deur opening komen en voor jouw een kwestie van de trekker over te halen.

Wanneer je alle agenten hebt omgelegd ren je naar buiten richting het water, als het goed is ligt er beneden een speedboat. Pak deze en scheur het water op. Zorg dat je uit de cirkel komt en je hebt de missie gehaald.

Ik zelf heb de missie op deze manier gedaan en na 1x dood te zijn gegaan had ik hem :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier ook wel 3/4 keer overgedaan , gewoon een tacktiekje verzinnen :

Als je de drugs moet stelen zorg dat je goed dekking zoekt en ze allemaal neer knalt in de buurt totdat het stil is. Ga dan in stapjes verder naar de volgende. Knal ze allemaal neer , en kijk goed uit ( REN DUS NIET !) anders knallen ze van alle kanten en heb je geen kans. Als je de drugs hebt , vergeet dan niet de armor te pakken die er bij staat! Deze zul je hard nodig hebben. Ga dan uit de kamer , kom je in de hal ga dan 1 kamer naar rechts en knal de N.O.O.S.E gassie dood ga dan rustig steeds 1 kamer naar het noorden en knal elke keer alle polities/N.O.O.S.E gasten neer. Als je dan bij de eerste groote kamer komt ren dan naar voren en schuil achter de dozen, en knal ze daar één voor één neer, NEEM DE TIJD er komen niet steeds meer polities als je hier al bent. Als je nou een maal klaar bent ga dan uit de hospital neem de dichtbijste auto en neem de HIGHWAY die daar vlakbij is, dan kun je met groote snelheden van de politie afkomen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het opgelost door bij aankomst naar de achterkante te lopen, op een oude wasmachine klimmen, dan op de vensterbank van het onderste raam en dan naar boven. in totaal 3 gangsters vermoord. drugs gepakt, tafel opgeklommen, beetje rennen en springen en je kan zo naar buiten rennen boven alle politie ventjes langs. had van tevoren een snelle auto achter het gebouw gezet die ernaast staat en kon zo wegrijden en was de politie bijna gelijk kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...