StrongBongSmoke Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik had anderhalf maandje gelezen dat je ook van die spoorhonden had Reageren
Carl-J Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik dacht nie dat er honden in voor zouden komen, want dan zou je die kunnen mishandellen en dat zou de dierenbescherming niet zo leuk vinden Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik dacht nie dat er honden in voor zouden komen, want dan zou je die kunnen mishandellen en dat zou de dierenbescherming niet zo leuk vinden Nee duiven neer knallen vinden ze geweldig daar Reageren
steintje Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik dacht nie dat er honden in voor zouden komen, want dan zou je die kunnen mishandellen en dat zou de dierenbescherming niet zo leuk vinden Nee duiven neer knallen vinden ze geweldig daar ja mensen ook. haha Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Misschien Spoorhonden in een filmpje ofzo. Reageren
Hackman Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Maar, ja, wat wou je met een hond? Berijden? Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb nog geen duif gezien, maarja ik let ook meer op andere dingen ik ben niet zon vogelspotter. Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb nog geen duif gezien, maarja ik let ook meer op andere dingen ik ben niet zon vogelspotter. geven dezelfde kleur als wapens .. oranje dus kijk maar onder bruggen xD Reageren
GTAMARC Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja, ik had ook pas kort geleden gehoord dat die er in voor zouden komen en ik vond het idee niet zo geslaagd moet ik eerlijk zeggen. Ik ben een hondenliefhebber en ben blij dat ik ze nog niet tegen ben gekomen. Geloof eigenlijk ook niet dat ze erin zitten. Geen dieren en geen kinderen in GTA graag. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Maar, ja, wat wou je met een hond? Berijden? Grappig man, ga nou maar weer mario spelen. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Maar, ja, wat wou je met een hond? Berijden? Grappig man, ga nou maar weer mario spelen. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) double post Bewerkt: 2 mei 2008 door KronicSmoker187 Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) double post Stop jij nou maar weer met spammen -_- Maar volgens mij komen er geen honden in GTA IV voor, die waren denk ik alleen voor de show in de trailers ^^ Bewerkt: 2 mei 2008 door -Haakon- Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 oftewel : weer iets waar Rockstar over gelogen heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.