Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zou je met honden willen doen? Pffoe, en trouwens, het zou opzich wel realistisch zijn maar echt een onwijs irritant iets denk ik, dan kan je wel zeggen dierenmishandeling? Maar wtf, moeten ze het wel goed vinden dat je mensen neer knalt ? Denk het niet he . Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zou je met honden willen doen? Pffoe, en trouwens, het zou opzich wel realistisch zijn maar echt een onwijs irritant iets denk ik, dan kan je wel zeggen dierenmishandeling? Maar wtf, moeten ze het wel goed vinden dat je mensen neer knalt ? Denk het niet he . Yap Maar 't zou wel een droge toevoeging zijn, als je honden zou kunnen hebben Maar dan zou het teveel op het echte leven lijken? Moet je je hond ook uitlaten enz., maar de missies dan? Daar moet je dan ook tijd voor hebben :o Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 double post Stop jij nou maar weer met spammen -_- Maar volgens mij komen er geen honden in GTA IV voor, die waren denk ik alleen voor de show in de trailers ^^ Wat is spamman aan als ik perongeluk 2 keer post kneuzie kijk ff naar de tijd van de post zelfde sec. En als jullie schele mongolen ff goed lezen met: "wat wil je doen met die honden" ik heb het toch over spoorhonden, balharen. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had anderhalf maandje gelezen dat je ook van die spoorhonden had Als je daar niet uit begrijpt netzoals de rest dat doet behalve jij en batty mario boy, ben je best wel een schele mongool. En reageer niet meer want ik heb geen zin in een forum beef. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
AXIO Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vraag me af waar je hebt gelezen dan, als er speurhonden in voorkwamen had ik dat overal wel gelezen in plaats van dat jij de enige bent die het ''ergens'' leest Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vraag me af waar je hebt gelezen dan, als er speurhonden in voorkwamen had ik dat overal wel gelezen in plaats van dat jij de enige bent die het ''ergens'' leest Daar sluit ik me ook bij aan Ik heb helemaal nergens iets gelezen over speurhonden? Ik lees toch echt heel vaak de PU en andere games bladen, maar niks over speurhonden in GTA IV? Dus waar heb je het gelezen dan? Niet echt een betrouwbare bron gewoon een insider van IGN, maar het boeit me niet die honden. Reageren
AXIO Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vraag me af waar je hebt gelezen dan, als er speurhonden in voorkwamen had ik dat overal wel gelezen in plaats van dat jij de enige bent die het ''ergens'' leest Daar sluit ik me ook bij aan Ik heb helemaal nergens iets gelezen over speurhonden? Ik lees toch echt heel vaak de PU en andere games bladen, maar niks over speurhonden in GTA IV? Dus waar heb je het gelezen dan? Niet echt een betrouwbare bron gewoon een insider van IGN, maar het boeit me niet die honden. Dan moet je er ook geen topic over maken, nogal onnodig dan he Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het enige wat ik me kan herinneren wat over honden ging in gta 4 was info van een ander forum waar iemand info had gepost en zei dat het uit een turks xbox blad kwam. Zo stond erin dat je je armor echt kon zien en zichtbaar beschadigd zou raken wanneer je werd beschoten. Ook stond er dat er politiehonden zouden zijn. Maar dit had die persoon gewoon verzonnen. Het is dus neppe info en Rockstar zelf heeft het nooit gezegd. Zo'n bekende comedian die in gta optredens doet zegt het ook, die kun je zien in de comedy club in algonquin (of op tv). Die maakt ook grappen over het feit dat er geen honden en katten in Liberty City zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.