_niickk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) titel zegt het al, ik begrijp dit niet, en aangezien het niet in het boekje staat vroeg ik me af of jullie me konden helpen, bvd EDIT: en de motorhelm, hoe zet je die op Bewerkt: 30 april 2008 door _niickk Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je verder in het spel bent krijg je een andere mobiel, hier kan je foto's mee maken. Ringtones kan je in het internetcafé vinden (muziek weet ik niet). Volgens mij kan je ook niet roken. En volgens mij kan je ook niet inbreken (misschien later in het spel. Met GTA: SA kon dit overigens wel.). Als je een motor steelt en rijdt wel, dan heb je de helm niet op. Als je afstapt en weer erop staat, heb je waarschijnlijk wel een helm op, dit gaat dus allemaal automatisch. Als je weer weggaat gooit Niko de helm weg. Veel succes! Reageren
_niickk Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je verder in het spel bent krijg je een andere mobiel, hier kan je foto's mee maken. Ringtones kan je in het internetcafé vinden (muziek weet ik niet). Volgens mij kan je ook niet roken. En volgens mij kan je ook niet inbreken (misschien later in het spel. Met GTA: SA kon dit overigens wel.). Als je een motor steelt en rijdt wel, dan heb je de helm niet op. Als je afstapt en weer erop staat, heb je waarschijnlijk wel een helm op, dit gaat dus allemaal automatisch. Als je weer weggaat gooit Niko de helm weg. Veel succes! Oke thnq, tja ik las op dit forum dat roken wel degelijk kon, het was zelfs al bevestigd volgens hem/hun. Tot nu toe lijkt het erop dat ze met 'roken' bedoelen Nico's adem, als het koud is buiten . En inbreken hoop ik echt, aangezien het interieur in huizen ditmaal gedetailleerder dan ooit is. Reageren
Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Roken kan niet, als je buiten bent en als het koud is, dan zie je rook uit je mond komen, dat is gewoon je adem. Inbreken kan NOG niet, maar later in het spel kan je wel banken overvallen volgens mij. Je helm krijg je automatisch als je op een motor gaat, en dan een keer opnieuw op, en af gaat. Zo niet, dan moet je RB klikken. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.