-KeNnY- Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ga ik met m'n date naar een comedy club op het tweede eiland wie komt er te voorschijn Katt Williams. Everyday I'm Hustlin hoor je op de achtergrond dat is ook bij zijn shows in real life Vertel hier over andere bekende comedians die jullie tegen zijn gekomen. Bewerkt: 30 april 2008 door -KeNnY- Reageren
_niickk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ga ik met m'n date naar een comedy club op het tweede eiland wie komt er te voorschijn Katt Williams. Everyday I'm Hustlin hoor je op de achtergrond dat is ook bij zijn shows in real life Vertel hier over andere bekende comedians die jullie tegen zijn gekomen. Jongleur, goochelaar ( waarbij alles misgaat ) een cowboy en een zangeres. Reageren
Hackman Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je Will Smith ziet zeg je het even ? Reageren
js007 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Die googelaar vind ik best grappig ik kwam niet bij Reageren
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het gaat best veel over drugs, dus Amy Winehouse zal ook wel ergens rondlopen Reageren
Rickos Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 JAh man je kan ook die comedy shows op tv kijken echt heel heel heel goed nagemaakt en inderdaad de goochelaar absoluut mijn favoriet maar sommige zijn ook zo mooi ze slaan helemaal nergens op dus ze worden tof die jongleur die is echt super lame hij doet iets wat niet moeilijk is en iedereen vind het fantastisch hahahaha maar die cowboy schopte het ook ver bij mij hahaha Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 JAh man je kan ook die comedy shows op tv kijkenecht heel heel heel goed nagemaakt en inderdaad de goochelaar absoluut mijn favoriet maar sommige zijn ook zo mooi ze slaan helemaal nergens op dus ze worden tof die jongleur die is echt super lame hij doet iets wat niet moeilijk is en iedereen vind het fantastisch hahahaha maar die cowboy schopte het ook ver bij mij hahaha zeker helemaal met je eens. je ziet ook 's ochtonds van die kinderprogamma's naja niet echt kinderprog. maar van die cartoons:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.