Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! Best handig toch als je niet wilt cheaten? Reageren
rendual Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! Best handig toch als je niet wilt cheaten? Nice Zal denk ik wel van pas komen Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! Best handig toch als je niet wilt cheaten? Nice Zal denk ik wel van pas komen hoe zien die waardetransoprtbusjes eruit Reageren
mattetoet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 als ik een bazooka kan kopen, dan knal ik er een paar Reageren
Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja ik vond het wel grappig toen ik opeens al dat groen zag, ik rende er echt als n blije sjaak door heen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja ik vond het wel grappig toen ik opeens al dat groen zag, ik rende er echt als n blije sjaak door heen. Je bent een man naar mijn hart, thanks 4 the tip van de dag!! Hebben we op GTA forum daar al een award voor? Reageren
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 en waar vind je die dingen? pas zeker op het 2de eiland enzo? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Overal eigenlijk wel. Ik ben er al 3 tegen gekomen Reageren
Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nee, je vind ze ook gewoon op het 1e eiland, ik heb ze al wel veel gezien en het viel me op , ik zag ze steeds wanneer ik op het industrie terein kwam, dus bij Murcie daarzo kwam ik ze tegen. Je moet gewoon toeval hebben om die dingen tegen te komen. Maar als je er één ziet, zie je er standaart meer hoor! Succes Enne, laat die Award van de dag maar komen. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Gruppe 6 staat er op ohh die zie ik vaak Reageren
sven311 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben 10 000 dollar rijker geworden door deze tip!! Bestaan er dan geldcheats? Reageren
mattetoet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben 10 000 dollar rijker geworden door deze tip!! Bestaan er dan geldcheats? wooooooooow 10000 !!!! Reageren
1974 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 wat is er zo erg aan cheaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.