Jump to content

Ben jij tegen geld cheats? Doe dan het volgende..


Timothy.

Recommended Posts

Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! :D Best handig toch als je niet wilt cheaten? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! :D Best handig toch als je niet wilt cheaten? :)

Nice :tu:

Zal denk ik wel van pas komen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! :D Best handig toch als je niet wilt cheaten? :)

Nice :tu:

Zal denk ik wel van pas komen :eten:

hoe zien die waardetransoprtbusjes eruit

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vond het wel grappig toen ik opeens al dat groen zag, ik rende er echt als n blije sjaak door heen. :)

Je bent een man naar mijn hart, thanks 4 the tip van de dag!! _O_

Hebben we op GTA forum daar al een award voor? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je vind ze ook gewoon op het 1e eiland, ik heb ze al wel veel gezien en het viel me op , ik zag ze steeds wanneer ik op het industrie terein kwam, dus bij Murcie daarzo kwam ik ze tegen. Je moet gewoon toeval hebben om die dingen tegen te komen. Maar als je er één ziet, zie je er standaart meer hoor! Succes ;) Enne, laat die Award van de dag maar komen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...