PetitPierreIV Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nog geen geld cheats bekend Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Door blijven en missie's doen voor Packie als die available zijn. Dan is 10.000 niets meer. Reageren
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Door blijven en missie's doen voor Packie als die available zijn. Dan is 10.000 niets meer. maar toch is het een leuk beginnetje. ik heb nog nooit zoon ding gezien. ook niet echt op gelet eigenlijk. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 wat is er zo erg aan cheaten. Door sommige cheats worden achievements op de Xbox360 gelocked en kun je die, als je perongeluk saved o.i.d. en je hebt geen backup meer, nooit meer halen. Greetz Reageren
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 wat is er zo erg aan cheaten. eeh, nou dat is gewoon niet leuk En je kan niet meer 100% uitspelen. Bij iv weet ik dat eigenlijk niet. Maartoch. Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 wat is er zo erg aan cheaten. eeh, nou dat is gewoon niet leuk En je kan niet meer 100% uitspelen. Bij iv weet ik dat eigenlijk niet. Maartoch. en je krijgt 2000 points voor je xbox als je hem compleet heb uitgespeeld *zonder cheats * en het is realistisch gemaakt, dus speel het dan ook lekker realistisch TOG Reageren
Vinewood Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gruppe 6 staat er op 'Groep Sex' Echte R* Humor. Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Haha, ik heb me net echt kapot gelachen.. ik was aan het rijden in een waardetransport wagen, en ik werd achterna gezeten door heel veel politie's , dus er werd veel op me geschoten etc.. en opeens ging die wagen fikken, dus ik spring er echt net op tijd uit.. dus die waardetransport wagen ontploft, liggen er gewoon stuk of 60 pakjes met geld.. naja toen was ik dus echt weer wat dollars rijker! Best handig toch als je niet wilt cheaten? hoe heet dat ding dan en waar heb je hem gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.