goronguy Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hee allemaal, Ik heb een technisch probleempie met gta sa. Als ik vanuit gta sa alt tab gebruik, om bijvoorbeeld een trainer te gebruiken, minimaliseert sa. Dat hoort. Maar als ik vervolgens weer terug wil naar gta sa, sluit hij sa af, gewoon, huppakee, weg. Dit gebeurt zelfs als ik sa net heb opgestart en nog in het menu ben. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Greetz Goronguy Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hee allemaal,Ik heb een technisch probleempie met gta sa. Als ik vanuit gta sa alt tab gebruik, om bijvoorbeeld een trainer te gebruiken, minimaliseert sa. Dat hoort. Maar als ik vervolgens weer terug wil naar gta sa, sluit hij sa af, gewoon, huppakee, weg. Dit gebeurt zelfs als ik sa net heb opgestart en nog in het menu ben. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Greetz Goronguy Gewoon geen trainer gebruiken er het normaal uitspelen Reageren
goronguy Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hee allemaal,Ik heb een technisch probleempie met gta sa. Als ik vanuit gta sa alt tab gebruik, om bijvoorbeeld een trainer te gebruiken, minimaliseert sa. Dat hoort. Maar als ik vervolgens weer terug wil naar gta sa, sluit hij sa af, gewoon, huppakee, weg. Dit gebeurt zelfs als ik sa net heb opgestart en nog in het menu ben. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Greetz Goronguy Gewoon geen trainer gebruiken er het normaal uitspelen Laten we eens net doen of ik dat al zo'n tig keer heb gedaan en nu wat anders wil Reageren
Preddy Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Systeem specificaties zouden wel eens handig kunnen zijn, zoals je processor, geheugen, videokaart. Dit is te vinden via (XP) Start > Uitvoeren, dxdiag intypen en dan op de Systeem en Beeldscherm tabbladen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gebeurt het als je op de geminimaliseerde sa klikt of als je via alt+tab terug gaat? Of allebij? Reageren
goronguy Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Gebeurt het als je op de geminimaliseerde sa klikt of als je via alt+tab terug gaat? Of allebij? @ Warrock 123 321: Allebei @ Preddy: Helpt dit? Mijn xfire profiel met gegevens; het staat onderaan Bewerkt: 2 mei 2008 door goronguy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.