js007 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb gezie nop de tv in je save hous dat je kan tv kijken. Nu heb ik een stukje van het vrnieuwde las venturas gezien uit san andreas. wat vinden jillie grappig aan die tv, ik the mens room. Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 De reclame's, cartoons, enz. Allemaal boordevol humor. Reageren
freestyla Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 is weer een van die leepe dingen die het zo realistisch maken maar ik zal wel is de tijd moeten nemen om die programmas te bekijken Reageren
-IV- Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Zaten inderdaad wel grappige dingen tussen, zoals die cartoon met de groene astronauten.. Reageren
mattetoet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Zaten inderdaad wel grappige dingen tussen, zoals die cartoon met de groene astronauten.. van halo ?? Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Jap, van HALO ^_^ En idd, ik kijk ook liefst naar Mens room en de reclame's, want die zijn gewoon EEN en AL humor :7 Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 TV vind ik echt geweldig. Americans Next Top Hooker en ook dat programma van 'children with rich parants' zijn allemaal geweldig! Reageren
js007 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het is niet het vernieuwde las venturas het is gewoon die uit san andreas die wij kenne. Reageren
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 I'm Rich! Is het beste programma samen met die cartoons Rockstar is echt een meester in humor Reageren
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Ik ben nu eens even aandacht aan het besteden aan die televisie.. Ik zag net inderdaad een grappige reclame van (het huidige) Las Venturas van GTA SA, alhoewel ik de pokerwedstrijd nu toch wel even leuker vind "OMG! WOW! Remember this date, the next card will say who's going to win.. Or the card after, or the card after that one" Word er zo'n kaart tevoor- schijn gehaald: "WOW!!! It's a 3!" "A 3? How is it possible?" "Well, I don't know, but it seems to be.." "Tell me!!!" "It doesn't help anyone.." De hele tijd zo spannend doorlullen XD Edit: ze stoppen ook midden in het spel, achteraf blijkt het een pokerwedstrijd te zijn vanuit Las Venturas :$ Bewerkt: 7 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Niets, er zijn misschien 2 echte programma´s en de rest ik alles reclame. Ik had graag films gekeken maar dat is zeker tevele gevraagd.. Reageren
chasmen Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Er is 1 film/documantere van het oude Liberty city. Daar vind ik nou weer geen zak aan De reclame van Pisswasser vind ik geweldig I'm rich is idd ook erg leuk. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Niets, er zijn misschien 2 echte programma´s en de rest ik alles reclame. Ik had graag films gekeken maar dat is zeker tevele gevraagd.. idd, maar die reclames zijn wel grappig xD Weet je al van die vrouw met $950.000.000.000.000? Vol met plastische chirurgie, d'r Harry's zijn opgevult met diamanten Reageren
Valto Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Niets, er zijn misschien 2 echte programma´s en de rest ik alles reclame. Ik had graag films gekeken maar dat is zeker tevele gevraagd.. idd, maar die reclames zijn wel grappig xD Weet je al van die vrouw met $950.000.000.000.000? Vol met plastische chirurgie, d'r Harry's zijn opgevult met diamanten haha is dat bij I'm rich? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.