Jump to content

Autorijden

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lukt maar niet om normale bochten te maken met het autorijden zit hier maar afteremmen met LT maar dat gaat ook niet en die handrem doet het ook al niet. Dus wat moet ik dan indrukken om normale bochten te maken? :duh:

Geplaatst:
Het lukt maar niet om normale bochten te maken met het autorijden zit hier maar afteremmen met LT maar dat gaat ook niet en die handrem doet het ook al niet. Dus wat moet ik dan indrukken om normale bochten te maken? :duh:

dat is niet mogelijk bij dit spel het is gebaseerd op realisties ze dingen dus ook de besturing

Geplaatst:

je moet gewoon realistischer gaan rijden, optijd afremmen etc ...

eerst vond ik het ook moeilijk, maar nu rijd ik perfect in GTA IV :dans:

je krijgt het wel onder de knie :tu:

Geplaatst:
je moet gewoon realistischer gaan rijden, optijd afremmen etc ...

eerst vond ik het ook moeilijk, maar nu rijd ik perfect in GTA IV :dans:

je krijgt het wel onder de knie :tu:

idem!

Nu neem ik mooie bochten op elke manier,ook met handrem enz...

Al driften is het ook leuk :tu: Het went snel hoor ;)

grts

Geplaatst:

Druk ver van te voren L2 in, rijdt dan voorzichtig door de bocht. Als je een hele scherpe bocht moet nemen kan je dat het beste doen met de 'X-toets'. Ook kan een taxi je brengen naar je bestemming. Als er een taxi voorbij rijdt, druk dan op L1, ga naar de taxi staan en houdt het Driehoekje ingedrukt. Dan selecteer je waar je heen wilt, en dan brengt de taxi je erheen (je moet overigens wel betalen).

Veel succes.

Geplaatst: (bewerkt)

gtaIV draait om realisme dus ook het rijgedrag van een auto.

toen ik het eerste half uur met de auto reed was het ook raar

om op tijd te remmen enzo..

trouwens ik vindt het juist tof om realistis te rijden op de wegen van liberty city :7:Y.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
En als je droken bent dan is het helemaal moeilijk.

Inderdaad! :schater:

Echt moeilijk, zo dronken rijden en zelfs lopen alleen al! ^_^

Geplaatst:

Het raakt zeer vlug gewoon, vind ik :D In het begin lummel je inderdaad beetj in de bochten en op snelheid, maar na een tijd en als je gewoon raakt aan de verschillende auto's... Dan lukt het wel :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gewoon als echt autorijden, niet plotseling volledig in de remmen, dan blokkeren de remmen en glijdt de auto door.

Aan te raden de rem te tappen, vervolgens rem loslaten terwijl je de bocht ingaat en vol gas weer door :tu:

Bewerkt: door MarXmaN
Geplaatst:

als ik met een aardige snelheid ga dan doe ik altijd halve seconde me handrem en dan met LT afremmen (wel door blijve sturen) want als je remt met achteruit rij rem dan kan je niet meer sturen dus je auto ook niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...