leonpwner Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hallo hoe kan je multiplayer doen? ik heb het al geprobeert vanmiddag maar dan kom ik alleen in zo'n wereld met niemand anders hoe join ik een andere game met mensen?? gegroet Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 multiplayer selecteren in je telefoon menu daarna op games klikken en dan de mode kiezen die je wilt dan kom je normaal in een lobby (moet je wachten op andere mensen) en wanneer je klaar bent moet je gewoon op X klikken (ps3) dat wil zeggen dat je ready bent Reageren
leonpwner Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 multiplayer selecteren in je telefoon menu daarna op games klikken en dan de mode kiezen die je wilt dan kom je normaal in een lobby (moet je wachten op andere mensen) en wanneer je klaar bent moet je gewoon op X klikken (ps3) dat wil zeggen dat je ready bent toen ik het deed kwam ik niet in een lobby maar direct in een wereld. hoe kan dit? wat doe ik fout? ik doe het gewoon via mijn ps3 mobieltje Reageren
nljesse Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 multiplayer selecteren in je telefoon menu daarna op games klikken en dan de mode kiezen die je wilt dan kom je normaal in een lobby (moet je wachten op andere mensen) en wanneer je klaar bent moet je gewoon op X klikken (ps3) dat wil zeggen dat je ready bent toen ik het deed kwam ik niet in een lobby maar direct in een wereld. hoe kan dit? wat doe ik fout? ik doe het gewoon via mijn ps3 mobieltje dan heb je opparty game geklikt moet je niej op klikken Reageren
FistOfFury Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 multiplayer selecteren in je telefoon menu daarna op games klikken en dan de mode kiezen die je wilt dan kom je normaal in een lobby (moet je wachten op andere mensen) en wanneer je klaar bent moet je gewoon op X klikken (ps3) dat wil zeggen dat je ready bent toen ik het deed kwam ik niet in een lobby maar direct in een wereld. hoe kan dit? wat doe ik fout? ik doe het gewoon via mijn ps3 mobieltje dan heb je opparty game geklikt moet je niej op klikken Nee oen!.. te server is gewoon verrot... de mensen die dat probleem hadden kunnen nu wel weer online.. Maaar zullen heel snel weer offline vliegen .. BUGGS BUGGS en nog eens BUGGS Reageren
FENRTM Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 multiplayer selecteren in je telefoon menu daarna op games klikken en dan de mode kiezen die je wilt dan kom je normaal in een lobby (moet je wachten op andere mensen) en wanneer je klaar bent moet je gewoon op X klikken (ps3) dat wil zeggen dat je ready bent toen ik het deed kwam ik niet in een lobby maar direct in een wereld. hoe kan dit? wat doe ik fout? ik doe het gewoon via mijn ps3 mobieltje dan heb je opparty game geklikt moet je niej op klikken Nee oen!.. te server is gewoon verrot... de mensen die dat probleem hadden kunnen nu wel weer online.. Maaar zullen heel snel weer offline vliegen .. BUGGS BUGGS en nog eens BUGGS Nee oen! De server is niet verrot hij deed party mode of hoe dat dan ook heet en dan ga je in een game waar je vrienden uit je vriendenlijst kan invite.. en daar kunnen dus geen vreemde mensen in komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.