js007 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb denk ik een weg naar het andere eiland Broker brug heeft een wandeldeel boven de weg, daar kan je op wandelen naar de over kant wel opassen voor helicopters die kunnen je zien . Reageren
osmgek11 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 je kan ook via het spoor van metro gaan. daar ziet niemand je Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 bedoel je het derde eiland ? je krijgt toch direct zes sterren als je het betreedt zonder dat hij terrorvrij is Reageren
battle1970 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik kan al wel daar naartoe:O Reageren
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik ook. Als je op je xbox speelt, dan moet je er heen lopen over die brug. Dan krijg je 6 sterren, dan kan je gewoon verstoppen. Dan 5 min blijven staan, dan krijg je een achievement .. 30G Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 wat is dat nou iets voor doms dan is het toch niet leuk meer als je gelijk al het andere eiland ingaat ik doe gewoon alle missie,s en dan ga ik naar het tweede eiland als ik daar mag zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.