sven311 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Heb je in de buurt van je save huizen ook garages,waar je je wagen in parkeerd en als je laad dat de wagen er nog staat? Of is dit niet meer mogelijk? grts Reageren
.Exorcist Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt nu een plek op de weg omringd door gele lijnen met de text (vertaald) Alleen parkeerplaats voor mensen die hier wonen Kan je ongeveer 3/4 motoren in kwijt en cq 2 auto's. Reageren
sven311 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt nu een plek op de weg omringd door gele lijnen met de text (vertaald) Alleen parkeerplaats voor mensen die hier wonenKan je ongeveer 3/4 motoren in kwijt en cq 2 auto's. Daa r ga ik eens naar uitkijken ,bedankt voor de tip! grts Reageren
.Exorcist Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt nu een plek op de weg omringd door gele lijnen met de text (vertaald) Alleen parkeerplaats voor mensen die hier wonenKan je ongeveer 3/4 motoren in kwijt en cq 2 auto's. Daa r ga ik eens naar uitkijken ,bedankt voor de tip! grts Geen probleem hoor. Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit word ook gezegt als het je savehouse word Reageren
mattetoet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 waar staan die plaatsen eigelijk ?? ik heb nog altijd het allereerste safehouse Reageren
-IV- Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 waar staan die plaatsen eigelijk ?? ik heb nog altijd het allereerste safehouse Ik ook. volgens mij kan het wel kloppen i.v.m. die strepen voor te parkeren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.