Jump to content

missie in restaurant

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vlak nadat ik het nieuwe safehouse heb omdat het oude safehouse is verbrand[/font], krijg ik een missie van Brucie waarbij ik in een Internet Café een date moet regelen met zo'n man, die dan moet reageren. Op een gegeven moment ontvang in een mailtje van die man, die dan zegt dat ie in dat restaurant 69 zit, rond 8 uur. Maar ik zie hem daar niet (niet buiten en ook niet binnen) als ik daar rond 8 uur ben. Vergeet ik iets? Ik weet overigens niet de naam van die missie.

Bewerkt: door RHochstenbach

hmm je moet even wachten heb ik ook moeten doen (en als je hem mist is het niet erg want dan krijg je een berichtje dat hij niet kan afkomen en dan spreek je gewoon een andere dag af met hem

btw gouden tip: let op het ventje achter die bank met zen bruine pet (je zal wel snappen wat ik bedoel, als je zit te praten met die 'french Tom' ;) )

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Geplaatst:

Het duurt ook even tot je die date krijg, doe gewoon missies. Dan moet je in een restaurant in Brooker die vent vermoorden als je een seintje krijg.

Geplaatst:
Het duurt ook even tot je die date krijg, doe gewoon missies. Dan moet je in een restaurant in Brooker die vent vermoorden als je een seintje krijg.

Bedankt! Ik zal het vandaag gaan proberen.

Het is gelukt. Ik was vergeten om een Reply te sturen op de mail die ik had ontvangen van die gast. Daarom werd de locatie eerst ook niet zichtbaar.

Bewerkt: door RHochstenbach
Geplaatst:
Vlak nadat ik het nieuwe safehouse heb omdat het oude safehouse is verbrand[/font], krijg ik een missie van Brucie waarbij ik in een Internet Café een date moet regelen met zo'n man, die dan moet reageren. Op een gegeven moment ontvang in een mailtje van die man, die dan zegt dat ie in dat restaurant 69 zit, rond 8 uur. Maar ik zie hem daar niet (niet buiten en ook niet binnen) als ik daar rond 8 uur ben. Vergeet ik iets? Ik weet overigens niet de naam van die missie.

ik heb die missie al gedaan , maar wie zit er dan agter hem ? heb een vaag idee dat het dimitri zal zijn

btw. ik kwam daar aan gereden en kreeg bericht dat french tom niet kon , maar eenmaal ik binnen was zat hij er :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...