Pablo Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 je kan 7 (dacht ik ) homy's recruteren. maar kan je ook met een voertuig 7 homies vervoeren??? wel met een boot, alleen zacht varen. ze zwemmen wel achter je aan maar kent iemand een auto of een vliegtuig of iets waarmee je meer dan 3 mee kan nemen?? Reageren
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Een limo... Kheb nog nie geprobeerd maar mischien: een ambulance? (dat ze mischien achterin gaan zitten ) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Een limo... Kheb nog nie geprobeerd maar mischien: een ambulance? (dat ze mischien achterin gaan zitten ) Bij de paramedic missie's kunnen er ook maar 2 mensen achterin en 1 naast je dus dan denk ik niet dat je meer dan 3 homies mee kan nemen in een ambu Reageren
Renne Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Mischien met dat groot vliegtuig AT-400. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Een limo... Kheb nog nie geprobeerd maar mischien: een ambulance? (dat ze mischien achterin gaan zitten ) Een limo kan niet en een ambulance ook niet. Mischien een groot vliegtuig. Verder zou ik het niet weten. Idd de Coach kan wel Bewerkt: 12 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Eigenlijk zou het wel tof zijn als ze een auto kapen en achter jou voertuig aan rijden Reageren
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 een bus?? :unsure: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 De Coach. Dan moet 't lukken Reageren
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 bij mij lukt het met de bus Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) bij mij ook 't duurt aleen eeuwen voordat ze in en uitgestapt zijn... ik ga gewoon met m'n mooie groen getuned greenwood :lol: Bewerkt: 12 februari 2005 door Bobbiescie Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Ik heb het boek van GTA:SA en daar staat bij de bussen dat als je een voetbalteam of een groep homies wilt vervoeren dat je dan een van de bussen kunt gebruiken (soort reclame voor de ruimte) Nog niet geprobeerd overigens.......... Reageren
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 HEey ik heb dat boek besteld is dat nederlands ? Reageren
DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Die coach is best chill voor homy 'transportatie'naar warzones enzow :lol: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 HEey ik heb dat boek besteld is dat nederlands ? Als 't de Official Strategy Guide is niet, dan is hij in 't Engels! Ik weet niet of jij en SGT. Ugly die bedoelen... :unsure: Reageren
gtadude Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 ik heb gehoord dat je in zo'n busje (weet naam niet) met transfander er op dat busje dus dat daarzes homiesin kunnen weet niet zeker want nog niet getest :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.