Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 er zijn in bijna elke auto maar vier zitplaatsen met uitzondering van limo's bussen en dergelijke dus ik denk niet dat het kan Reageren
Pablo Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 heb even getest een rappido (ofzo, een A team busje zeg maar) daar kan 1 homie voorin en 2 achterin. wel vet ze springen er ook uit als de A team en een grote bus werkt wel , met die bus kan je er netzoveel menemen als dat je kan recruteren. alleen jammer dat je die bus geen eigen tint kan geven bij transfender. iemand nog meer tips? ik ga nog even dat grote vliegtuig proberen maar ik denk niet dat dat kan. ff checke Reageren
Timotees Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 pablo, je kan in een vliegtuig alleen je zezelf stoppen timotees Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Bij mij gaan ze niet mee met de bus als ik in de bus stap :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: Bewerkt: 13 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 in zoon bus kan er 20 persone in Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 in zoon bus kan er 20 persone in maar je kunt maar 7 homies mee nemen met vool respect Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 je kan geen homie's meenemen in een vliegtuig behalve 1tje in de dodo in de heli kan je 3 homie's meenemen Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) volgens mij gaat het alleen met de coach Bewerkt: 14 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er meer dan 4 personen in een limo gaan... in een vliegtuig weet iemand dat nu of er daar meerdere inkunnen?? :ph34r: zou het ook gaan met een towtruck en die allemaal aan elkaar hangen en ze zo allemaal verder trekken?? Bewerkt: 14 februari 2005 door TheGtaSecret Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 in een normale heli kun je 3 personen meenemen maar misschien gaat het met een barracks leger vrachtaout in VC staan er wel 6 achterop Reageren
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 sorry als dit offtopic is maar waar kom je het snelst een bus tegen of weet iemand de vaste standplaats van de bus in the walkthrough heb ik al gekeken maar die pakt deze computer niet Reageren
korfmans Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 sorry als dit offtopic is maar waar kom je het snelst een bus tegen of weet iemand de vaste standplaats van de bus in the walkthrough heb ik al gekeken maar die pakt deze computer niet Bovenop de missionary hill is een parkeerplaats, daar staat altijd een coach Reageren
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 sorry als dit offtopic is maar waar kom je het snelst een bus tegen of weet iemand de vaste standplaats van de bus in the walkthrough heb ik al gekeken maar die pakt deze computer niet Bovenop de missionary hill is een parkeerplaats, daar staat altijd een coach srry als ik nog te veel vraag maar waar is missionary hill kon het niet op de kaart vinden Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Alleen is het probleem nog steeds , waar is de coach ALTIJD te vinden , zie ook topic Coach ... gtagames walktrough heeft een map maar daar staat in de buurt van LS ect geen bus in da buurt vd Pay n Spray Freek Reageren
Pablo Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Die grote bus ak ik altyd op de auto baan bij de LS haven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.