Jump to content

het vliegveld


mattetoet

Recommended Posts

wss is het verboden, denk jij dat de politie in nederland gaat theedrinken als jij met de auto over schiphol crost?

Heb je Peter R de vries niet gezien met die nep bom bij schiphol :dans:

Ze reden dan niet met een auto , maartoch zo goed letten ze niet op hoor :D

EDIT : lol . neej was peter r de vries niet maar die gast van undercover in nederland ( nja wa boeit het xD )

Bewerkt: door joeyjoey
Link to comment
Delen op andere websites

wss is het verboden, denk jij dat de politie in nederland gaat theedrinken als jij met de auto over schiphol crost?

Heb je Peter R de vries niet gezien met die nep bom bij schiphol :dans:

Ze reden dan niet met een auto , maartoch zo goed letten ze niet op hoor :D

en het lopt daar ook vol (in gta) met politie...

Link to comment
Delen op andere websites

wss is het verboden, denk jij dat de politie in nederland gaat theedrinken als jij met de auto over schiphol crost?

Oke het verhaal begint

Titel:Politieagenten gaan theedrinken

Ik ga naar het vliegveld met mijn Mercedes-Benz SLR Mclaren ik heb een knuppel achter in mijn auto liggen,ik stap uit de auto doe mijn kofferbak open ik pak mijn knuppel ik sla hard tegen die slagboom een stuk of 10á12 keer,eindelijk de slagboom is kapot.Ik stap in mijn auto rijd het vliegveld op en ik ga driften met mijn Mercedes-Benz SLR Mclaren,een paar politieagenten horen een geluid en kijken zien ze mij driften met mijn Mercedes-Benz SLR Mclaren,ze gaan naar binnen zetten thee klaar gaan het drinken als ze klaar zijn zien ze mij slalommen tussen de vliegtuigen.Toen ik klaar was verliet ik het vliegveld en ging naar huis :puh: .

EDIT:Bij de startpagina van GTA Games.nl heeft Joriz een verslag geschreven toen de testers het vliegveld opreden kwam de politie in actie en achtervolgde de testers ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar zo dat nog verdwijnen ?? anders wordt get wel heel erg ambetant ??

ps: kan je een karretje aan zo een luchthavenautotje hangen of niet ?

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta 4 niet, maar in gta vice city had je een functie dat je een politiepak kon oppakken, dan kon je ook gewoon op de militaire basis komen... is dit bij gta 4 niet zo?

Misschien als je heel ver in 't spel bent.

Maar ik denk 't niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Free Play doen op Multiplayer, dan kun je zonder problemen op het vliegveld komen. Dan staan er ook helikopters (Apaches). Maar als je daar eenmaal een tijdje over de landingsbaan heb gescheurd, heb je het ook wel gezien.

Als je een Xbox-360 hebt, kun je daar je wheelie-achievement wel makkelijker halen op de landingsbaan denk ik, maar ik heb hem gewoon al zonder problemen op de gewone weg gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Xbox-360 hebt, kun je daar je wheelie-achievement wel makkelijker halen op de landingsbaan denk ik, maar ik heb hem gewoon al zonder problemen op de gewone weg gehaald.

Daar heb ik de achievement idd gehaald :puh:

met allemaal politie auto's en helicopters achter me aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...