hero27 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 heyz, laat ons weten welke combo moves je allemaal al hebt ontdekt ik heb -een links-rechtse hoek met een draaiende stoot -een kopstoot -een highkick -een messteek ontweken en hem met een draai terug in zijn nek gestopt ik ga ervan uit dat er nog wel meer zal zijn hoor het graag Reageren
mattetoet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 doeje die combomoves met een speciale knoppencombinatie ofzo ??? Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 doeje die combomoves met een speciale knoppencombinatie ofzo ??? Volgens mij gaat het gewoon vanzelf. En messteek ontwijken enzo is met A op het juiste moment timen (op XBOX met A althans) Reageren
basvw13 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik stak net iemand in zijn buik dus hij valt voorover en stak hem daarna gelijk in zijn gezicht, zag er egt vet uit Reageren
hero27 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben der zelf ook pas net uit, maar je moet in feite de lock knop in houden, en wanneer je precies op het juiste moment op A(x-box 360) drukt ontwijkt hij de klap, waarna je met de Y en de B kunt combineren Die met de mes steek in het gezicht had ik overigens zelf nog niet gehad, sweet ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.