Think Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoe ik kan het automatisch afmelden van mijn pc uitschakelen ? Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Zou je even wat duidelijker zijn met wat je bedoeld. Reageren
Think Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als ik ongeveer 5 minuten niets op mijn PC doe, meld hij zich automatisch af. Dan krijg het scherm waarbij je op je gebruikersnaam moet klikken. ik hab windows XP (Home, denk ik) Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dan moet je even naar het configuratiescherm dan naar beeldscherm het tabblad schermbeveiliging en dan naar energie. Als het goed is kun je het daar instellen . Daar zie je de opties Beeldscherm uitschakelen,Vasteschijven uitschakelen,Systeem op stan-by en Systeem in slaapstand .Ik denk dat hij op stand-by gaat dan staat het er achter hoe veel minuten. Reageren
Think Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Bedankt, slaapstand was ingeschakeld. Edit: neeeeee, Hij meld zich nog steeds af. Bewerkt: 1 mei 2008 door Think Reageren
azert Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ben je zkr dat je op toepassen heb geklikt?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.