Jump to content

Weinig geld?

Disturbed

Recommended Posts

Het valt me op dat ik na een hoop missies toch heel weinig geld heb...Is dat normaal?

Ik heb nu iets van 5500 dollar, na een stuk of 20 missie's...

op het begin krijg je weinig, ik krijg nu rond de 7.000/12.000 per missie

je gaat later in het verhaal een bankoverval doen waarmee je 250.000 krijgt

Delen op andere websites

Kan best, maar je krijgt naar mate de missies moeilijker worden ook meer geld. Als je meer geld wil hebben kan je Roman of Little Jacob bellen voor werk. Je moet dan iets uitvoeren, en daar krijg je werk voor.

Ook kan je een mail krijgen van Brucie, dan moet je auto's en/of motors stelen, en brengen naar zijn garage. Hoe beter de auto in staat is, hoe meer geld, hiervoor kan je dus naar de Pay 'n' Spray gaan. Ook kan je mensen doden, dan moet je wel mazzel hebben dat ze geld hebben.

Of je kaapt een geldtranspot wagen, en opent de deuren. Hier zit ook veel geld in. Soms zitten er wel 60 pakken geld in.

Er zijn natuurlijk ook Pin-automaten, als iemand aan het pinnen is, en wegloopt kan je hem doden, en al het geld op pakken, ook hiervoor moet je mazzel hebben, met hoeveel degene heeft gepint.

Veel succes!

Visser23

Delen op andere websites

Ok, ik heb zelf gta 4 niet, maar ik zal proberen tips te geven.

1: Mensen bij de pinautomaat neerschieten nadat ze gepint hebben ( werkende methode)

2: Geldtransportwagen (gruppe 6) kapotschieten(werkende methode)

Suggesties:

In Vice kon je winkels overvallen, weet niet of dit ook in gta 4 kan.

Schiet mensen dood op straat(zal wel moeilijker zijn dan bij vorige gta's ivm beter politiesysteem)

voor de rest gewoon veel missie's doen en niet teveel geld besteden aan duizenden kogels waar je toch niets aan hebt ;)

Delen op andere websites

Of je kaapt een geldtranspot wagen, en opent de deuren. Hier zit ook veel geld in. Soms zitten er wel 60 pakken geld in.

Is er ook een mogelijkheid om de deuren te openen zonder de hele auto aan gort te knallen? :D

Delen op andere websites

Een makkelijke manier van geld verdienen is een winkel overvallen. Of ja overvallen :ch:

Er gebeurt vrij weinig het enigste wat je hoeft te doen is op L1 (ps3) te drukken en je krijgt dan wat geld het is vaak niet erg veel maar je krijgt ook maar 1* politie achter je aan. ;)

Delen op andere websites

awel ik vindt dat juist veel ik heb mischien iets van 2000 dollar.

er is toch gezegt dat je niet zo snel rijk kunt worden in gtaIV.

huh?

Ik heb na 20 missie's $15,453! (Maar misschien komt dat omdat ik een geldtruck opgeblasen hebt en daar zowat aan $10,00 op de grond lag)

:cya:

Delen op andere websites

• 3 weken later...

een tip om veel geld te hebben

koop niet zo veel wapens of kogels

als je met een missie bezig bent kun je ook de wapens van de vijanden pakken en zo bespaar je veel geld

succes

ik ben al bij 89,34 procent

Delen op andere websites

Echt heel veel geld heb je in het begin toch niet nodig. Want als je vrienden met Jacob wordt kun je goedkoop wapens kopen en als je vrienden met Roman wordt krijg je gratis taxi's. Zorg er ook voor dat ej niet vaak dood gaat of opgepakt wordt want dat kost wel veel geld. Verder kun je het toch alleen maar uit geven aan eten en kleding uit de Russian Shop en dat is ook niet echt duur.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...