OG-J Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hallo, In Belgïe, bijvoorbeeld de stad Leuven is er nérgens nog een GTA IV te bespeuren, zelfs geen artwork-rekken, niets... Weet iemand soms of er nieuws is of er snel nieuwe stock word geleverd? Greetz Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 In Nederland op 3 mei, vraag het even na bij een lokale winkel. Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hallo,In Belgïe, bijvoorbeeld de stad Leuven is er nérgens nog een GTA IV te bespeuren, zelfs geen artwork-rekken, niets... Weet iemand soms of er nieuws is of er snel nieuwe stock word geleverd? Greetz Hier in Ieper waar ik op vakantie ben was ook bij MovieMax enzo niet te verkrijgen! Gelukkig bij FreeRecordShop wel. Ze zeiden bij MovieMax dat deze week de game binnen kwam Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hallo,In Belgïe, bijvoorbeeld de stad Leuven is er nérgens nog een GTA IV te bespeuren, zelfs geen artwork-rekken, niets... Weet iemand soms of er nieuws is of er snel nieuwe stock word geleverd? Greetz Gamemania Leuven zaterdag. Reageren
distefano Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hebben ze er geen meer in de diestsestraat in de free record shop dan ? daar ben ik de mijne gaan halen . Reageren
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Gelukkig is nu alles terug op stock, overal Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Gelukkig is nu alles terug op stock, overal Deze topic is ook een maand oud, toen was gta 4 nog net uit, de 30ste was alles ook weg ja. Reageren
js007 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hier in waregem al van de 29de april alemaal gta4 ,toch in mijn pc Op de ruit van gamemania hangde een grote gta4 poster met lola op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.