Jump to content

heeft gta IV je verwachtingen ingelost?

heeft gta IV je verwachtingen ingelost   

80 leden hebben gestemd

1. 1. heeft gta IV je verwachtingen ingelost ?

• JA
      56
    • NEE
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had meer verwacht van de opties om je geld op een bank te zetten en van een ATM te halen als je het nodig hebt.

En de kofferbak functie maar die moest ik volgens mij nog unlokken had ik gelezen.

Verder.. meer dan ingelost. Deze game is een juweeltje.

Geplaatst:

Ik ben heel serieus als ik zeg dat deze game mijn verwachtingen NIET heeft ingelost, maar heeft OVERTROFFEN. Man, wát een game. En wat een mooie verhaallijn.

Geplaatst:
Ik ben heel serieus als ik zeg dat deze game mijn verwachtingen NIET heeft ingelost, maar heeft OVERTROFFEN. Man, wát een game. En wat een mooie verhaallijn.

ik schrok heel even! Maar toen las ik 'maar heeft OVERTROFFEN.' :tu:

Geplaatst:

Jawel, zeker en vast!

Prachtig spel, super verhaal en de typische GTA stijl.

Voor dit spel zet je toch wel wat dingen aan de kant hoor. ^_^

Geplaatst:

Ik heb een jaar lang elke dag alles gevolgd op internet over GTA IV en nu heb ik hem , is een cadeau voor mij .

Op mijn 45e jaar heb ik zo veel plezier in deze koning der games .

Geplaatst:

De singleplayer is echt geweldig, alhoewel het op sommige plekken nog onduidelijk is. De multiplayer is een gigantische ramp. Het concept is goed alleen het is zo verschrikkelijk slecht uitgewerkt en ik kan 9/10 keer niet met mijn vrienden spelen en het zoeken van een game duurt verschrikkelijk lang terwijl half Xbox Live dat spel speelt...

Geplaatst:
De singleplayer is echt geweldig, alhoewel het op sommige plekken nog onduidelijk is. De multiplayer is een gigantische ramp. Het concept is goed alleen het is zo verschrikkelijk slecht uitgewerkt en ik kan 9/10 keer niet met mijn vrienden spelen en het zoeken van een game duurt verschrikkelijk lang terwijl half Xbox Live dat spel speelt...

Maar als je erin zit is het goed en kan je redelijk lang in een game blijven.

Geplaatst:

Oke k heb saints row gespeeld en nu speel ik iv en ik zie er niks anders aan het lijkt me eigelijk bijna hetzelfde het geeft me het zelfde gevoel dus drm ben ik niet zo onder de indruk. Het is wel anders maar het lijkt me het zelfde. Het is toch wel keimooi gemaakt maar toch ik zie de functies nog niet echt staan. Dus ik vraag me af wat is er eigelijk beter aan dan Saints Roww ?? Wil iemand die vraag beantwoorden ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...