Jump to content

heeft gta IV je verwachtingen ingelost?

heeft gta IV je verwachtingen ingelost   

80 leden hebben gestemd

1. 1. heeft gta IV je verwachtingen ingelost ?

• JA
      56
    • NEE
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Zeer mooi spel en de gta sfeer is ook in deze bewaard gebleven en grafisch is het allemaal zeer mooi.

Geplaatst:

bwa bij mij niet echt ik had er veel meer van verwacht de grafics 10/10 de missies vallen soms tegen en van de bendes komt er nix in huis en je hebt zelfs geen empire dusjah normaal ging ik me een 360+gta4 kopen maar ik vind het de moeite niet voor een 360 te kopen voor gta 4aleen

het stelt me gw een beetje teleur,je kan wel veel nieuwe dingen maar een paar dingen stoor ik mij ik hoop dat dat bij de volgende gta zal opgelost zijn

alvast veel gamplezier

Geplaatst:

Deze heeft meer dan mijn verwachtingen ingelost. Speelt als een droom. Heerlijk om je gewoon even terug te trekken in het "New York" van GTAIV. Kortom top game ! :tu:

Geplaatst:

hij is wel vet, alleen had ik er meer van verwacht.

zoals huizen kopen, inbreken, auto's tunen, VLIEGTUIGEN, en al dat soort shit.

Kbedoel, na je storyline is der haast geen fuck te beleven!

Geplaatst: (bewerkt)
hij is wel vet, alleen had ik er meer van verwacht.

zoals huizen kopen, inbreken, auto's tunen, VLIEGTUIGEN, en al dat soort shit.

Kbedoel, na je storyline is der haast geen fuck te beleven!

Multiplayer :dans:

Bewerkt: door joeyjoey
Geplaatst:
bwa bij mij niet echt ik had er veel meer van verwacht de grafics 10/10 de missies vallen soms tegen en van de bendes komt er nix in huis en je hebt zelfs geen empire dusjah normaal ging ik me een 360+gta4 kopen maar ik vind het de moeite niet voor een 360 te kopen voor gta 4aleen

het stelt me gw een beetje teleur,je kan wel veel nieuwe dingen maar een paar dingen stoor ik mij ik hoop dat dat bij de volgende gta zal opgelost zijn

alvast veel gamplezier

er zijn veel gamers die dat stiekem denken dat het vreselijk goed game zou worden maar toch net niet.

we hebben er teveel van verwacht

we hebben ons teveel laten beïnvloeden door de overmooie filmpjes en dan ga je alhouw denken

dat het een niet normaal spel wordt.

dat is nu éénmaal zo. :7

mijn mening over gtaIV is dat de verhaallijn goed is ik heb niet meer het gevoel dat je van punt A naar punt B

moet,nu zit er echt iets in dat je moet bereiken.

er is vanalles te doen je verveeld je nooit.

de graphics zijn mooi maar niet top(had ik wel verwacht :puh: )dat is eenmaal gta het gaat hem om de

gameplay en dat is altijd zo geweest. :bier:

Geplaatst:

Net 2e stad vrijgespeeld. Damn wat is die Banshee toch een vette bak man. Elke keer die plofjes van het schakelen, ziet er echt gaaf uit. Speel op mn PS3 60Gb btw, geen vastlopers of wat dan ook. Ja alleen wat framedrops als het druk is (cops etc.)*Klopt even af* :D Maar wat een vette game. Zeer onder de indruk. Ook vindt ik de 2e stad veel mooier dan de eerste. :tu: Je kan er zeer goed cruisen, net zoals in die film van Will Smith ( I am legend), gewoon even lange straat zoeken en hoppa, gaan met die bak. Heerlijk :dans: :dans: _O_ _O_

Geplaatst:

Bij lange na niet..

je kunt bar weinig, en aan het geld heb je al helemaal niets. je kunt bijna in geen enkel gebouw, het valt zwaar en zwaaaar tegen.

Ik denk dat Rockstar dit spel alleen heeft uitgebracht om te showe hoe mooi de graphics wel niet zijn.. :N

Geplaatst:
Net 2e stad vrijgespeeld. Damn wat is die Banshee toch een vette bak man. Elke keer die plofjes van het schakelen, ziet er echt gaaf uit. Speel op mn PS3 60Gb btw, geen vastlopers of wat dan ook. Ja alleen wat framedrops als het druk is (cops etc.)*Klopt even af* :D Maar wat een vette game. Zeer onder de indruk. Ook vindt ik de 2e stad veel mooier dan de eerste. :tu: Je kan er zeer goed cruisen, net zoals in die film van Will Smith ( I am legend), gewoon even lange straat zoeken en hoppa, gaan met die bak. Heerlijk :dans: :dans: _O_ _O_

er is geen 2e stad :duh:

Geplaatst:

Ja, maar ik ben bang dat als je het spel heb uitgespeeld niet zoveel meer aan is, ben daarom ook blij dat ik voor de Xbox 360 versie heb gekozen ivb met de extra content die in Augustus verschijnt. En je hebt de MP natuurlijk nogQ :dans:

Geplaatst:

Maar vergeet niet dat er exclusieve content komt voor de xbox 360 bezitters, dus die hebben eigenlijk ook geluk.

Maar ik vind het een top game grafisch vind ik het een 10 en de story een 9.

Maar ik zit pas op 39% dus ik heb het nog niet veel gespeeld

Geplaatst:

er is geen 2e stad :duh:

Kom op man, doe niet zo moeilijk, Je snapt toch wel dat hij ''stadsdeel'' bedoelt :duh: .

Ontopic: Ik vind het een goeie game, eerst verwachte ik er echt alles van, maar heb mezelf wat negatiever laten denken, zodat ik niet teleurgesteld zou raken, nou ik kan je zeggen, de dagen dat ik nu heb gespeeld, ik doe bijna niks anders dan voor mijn tv zitten met die joystick in me handen :D.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...