Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hey Heeft iemand al gezien wat er met Ground Zero gebeurd is??? Remco Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bedoel je van het wtc? Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. Reageren
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was gebasseerd op NewYork maar niet letterlijk nagemaakt Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Bewerkt: 1 mei 2008 door denven Reageren
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz Reageren
denven Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz nee Reageren
Sandra Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Reageren
Timothy. Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb er zelf ook naar gezocht, maar het zit er echt niet in. En ja, dat klopt .. ik denk niet dat de mensen die er daar mensen kwijt zijn geraakt het leuk vinden dat je daar lekker overheen gaat scheuren, en trouwens het is nooit gebeurd in GTA dusja. Reageren
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan? Reageren
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan? Het gaat niet om last hebben.. maar om Respect, De een kiest ervoor om het wel erbij te maken, de ander niet. Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Ik snap ook niet waarom wel in true crime want bijna alle Amerikanen zijn er echt helemaal kapot van Wel goed van rockstar maar daar was ook geen plaats meer voor denk ik in de map Gr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.