Jump to content

Helicopters


Spark

Recommended Posts

OP het vliegveld op het begineiland ergens ;)

Okee, dankje ..

Gelijk even kijken :D .

Nou, het enige wat ik tegenkwam waren 3 lege helipads.

en 4 sterren :ch:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten binnen 14 minuten... :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het enige wat ik tegenkwam waren 3 lege helipads.

en 4 sterren :ch:

bij mij stond die heli er eerst wel, had ik gta afgesloten (gewoon ff wat anders gedaan) daarna weer opgestart, wou weer in een heli en toen stond ie niet meer bij het vliegveld... Dus als je geluk hebt staat ie er wel als je nog een keer probeert....

Link to comment
Delen op andere websites

De heli's zullen pas verschijnen op de helipads als je toegang tot alle eilanden heb. Dit doen ze zodat je niet al vroegtijdig op de andere eilanden kan komen, die dus tot een bepaalde tijd verboden terrein zijn. Je kan ze natuurlijk wel cheaten maar als je in gebieden komt waar je niet mag komen, krijg je een 6 sterren wanted level en is het bijna onmogelijk om je over de eilanden te bewegen dus kan je het beste in de lucht blijven. Op de Xbox360 is cheaten niet zonder gevaar, bepaalde achievements worden gelocked als je bepaalde cheats invoert. Het gaat hierbij om de 'Wanted level Up' en 'Wanted level Down' cheat, de 'Helicopter' cheat en als ik me niet vergis ook de 'Health and Weapons' cheat. Het is dus aan te raden om geen missies te doen of te saven als je deze cheats geactiveerd heb, je loopt daardoor gamerpoints mis.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf de heli die je bij heli-tours kunt leasen. :engel: Hij past precies in het gele vak bij mijn save-house samen met de auto, het is wel een grappig gezicht. Handig voor een volgende keer, hij staat er na het laden gewoon. Voor al mijn afspraakjes pak ik dan de heli, scheelt weer wat rijden en je bent er ruim op tijd. Ook voor het verkennen is het ideaal! De auto gebruik ik ook nog wel hoor! 8)

Bewerkt: door giztec
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...