peter-de-gekste Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hallo mensen, Ik heb een vraag: Ik heb mijn PS3 ingesteld op HD. Ik wou echter vanavond boven gaan zitten omdat we hier thuis alleen beneden een HD tv hebben en die in gebruik was van mijn ouders. Boven heb ik geen HD tv. Hoe kan ik de instelling nou weer terug zetten? Want telkens als ik hem van HDMI op scart zet, dan de PS3 opnieuw opstart, staat hij nog steeds op HDMI. Hoe kan ik dit wel veranderen? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik wordt egt gek hier. MvG Peter-de-gekste Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je moet deze instelling op de HD TV veranderen naar RGB scart en dan PAl aanvinken. Je moet als je op een oude TV (zo'n één met een grote toeter erachter) speelt PAL of 1080i(nterlaced) selecteren, omdat hij anders niet zal werken. Heb je wel een platte maar niet HD dan kan je wel P selecteren, maar je moet wel de aansluiting goed instellen. Dit kan allemaal bij Instellingen in het hoofdmenu en dan vervolgens beeldinstellingen. Ik wens je heel veel succes en mocht het niet lukken, kijk eens in de handleiding. @ Ronald: Oh; dat wist ik niet, handig. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoeft niet perse. Als je de aan/uitknop (aan de voorkant) 10 seconden ingedrukt houdt, reset de ps3 zich. Daarna herkent de ps3 ook weer de RGB output. Als je het weer aansluit op een HDMI aansluiting, zal het vanzelf de 1080p aansluiting weer herkennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.