Jump to content

Sreenquiz


oldschool

Recommended Posts

Net zoals deze bij GTA SA bestond leek het me leuk om ook hier weer een screenquiz te gaan houden. Voor de mensen die niet weten wat dit inhoud: Starter van het topic begint met een screen van een willekeurig iets in GTA IV (moet wel vindbaar zijn natuurlijk) en als je denkt dat je weet waar de screen gemaakt is, dan ga je erheen en maak je er zelf een screen van alleen dan net iets groter dan het origineel zodat je meer van de omgeving van het gescreende voorwerp kan zien. Degene die als eerste de screen heeft gevonden mag een nieuwe posten.

Nou heb ik alleen zelf een probleem, want ik weet niet hoe je goeie screens kan maken (of is daar een optie voor op de ps3) en hoe moet het dan wel? Vandaar nu ook geen eerste screen, daarom voor een ieder die denkt een mooie eerste screen te hebben, ga je gang ^_^

Tot slot lijkt het me handig als de screens eerst alleen van het eerste eiland afkomstig zijn omdat nog lang niet iedereen verder is...

succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...