jobiscky Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) het klimmen in telefoon palen, het geld op de bank zetten, de achterklep van een auto openen, het sex hebben met hoeren, internetten op je mobiel. allemaal feiten waar ik nog niets van heb gezien.(helaas) als iemand op de hoogte is of een van deze gemelde feiten waar of niet waar zijn.(graag reactie) ps. er zijn ook andere feiten die pas na een tijdje spelen bevestigd zijn. bijvoorbeeld: fluiten naar een taxi. (ook graag melden) iedereen die reageert: alvast bedankt. Bewerkt: 30 april 2008 door jobiscky Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 lees eens het forum door. Hoeren kan wel. Achterklep komt waarschijnlijk verder in het verhaal. Pinnen is gewoon je saldo kijken op een schermpje Telefoon weet ik niet, je krijgt later wel steeds betere telefoons maar internetten op je mobiel weet ik niet. En telefoon palen heb ik ook nog niet gezien dat het kan, maar dat zou toch moeten. Daar begon alles mee, met die geruchten. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb een keer de achterklep dicht moeten doen want Manny Escuala en z'n cameraman die lagen half dood in de achtebak en die ging open en de politie mocht het niet zien, dus moest ik het dicht doen met L1 (ps3) Bij de 2e mobiel (laatste mischien?) zit géén internet op, wel camera. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 het klimmen in telefoon palen, het geld op de bank zetten, de achterklep van een auto openen, het sex hebben met hoeren, internetten op je mobiel.allemaal feiten waar ik nog niets van heb gezien.(helaas) als iemand op de hoogte is of een van deze gemelde feiten waar of niet waar zijn.(graag reactie) ps. er zijn ook andere feiten die pas na een tijdje spelen bevestigd zijn. bijvoorbeeld: fluiten naar een taxi. (ook graag melden) iedereen die reageert: alvast bedankt. In palen klimmen heb ik nog niet geprobeert. Probeert is driehoekje of Y in te drukken in de buurt ervan. Zo moet je ook op ladders klimmen. Achterklep is er denk ik uitgehaald of is alleen bij bepaalde missies zoals die van Elizabeta (zie hierboven). Internetten op je mobiel heb ik niets van gehoord voor de release geloof ik. Je hebt alleen internet op laptops en computers in internet cafe's. En hoeren kunnen inderdaad wel, je ziet ook meer dan in vorige delen en kan uit meerdere 'diensten' kiezen. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Oja by the way offtopic: wie weet waar je je foto's kan zien die je gemaakt hebt met je camera? Reageren
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 het klimmen in telefoon palen, het geld op de bank zetten, de achterklep van een auto openen, het sex hebben met hoeren, internetten op je mobiel.allemaal feiten waar ik nog niets van heb gezien.(helaas) als iemand op de hoogte is of een van deze gemelde feiten waar of niet waar zijn.(graag reactie) ps. er zijn ook andere feiten die pas na een tijdje spelen bevestigd zijn. bijvoorbeeld: fluiten naar een taxi. (ook graag melden) iedereen die reageert: alvast bedankt. Je kan wel hoeren pakken dacht ik, want in je statistieken staat hoeveel je eraan hebt uitgegeven Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb een keer de achterklep dicht moeten doen want Manny Escuala en z'n cameraman die lagen half dood in de achtebak en die ging open en de politie mocht het niet zien, dus moest ik het dicht doen met L1 (ps3)Bij de 2e mobiel (laatste mischien?) zit géén internet op, wel camera. jah die camera zag ik ook niks van maar hij zegt ook duidelijk dit is me oude mobiel. en ik hoorde dat je rond de 20% complete een nieuwe telefoon van playboy x krijgt. Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb een keer de achterklep dicht moeten doen want Manny Escuala en z'n cameraman die lagen half dood in de achtebak en die ging open en de politie mocht het niet zien, dus moest ik het dicht doen met L1 (ps3)Bij de 2e mobiel (laatste mischien?) zit géén internet op, wel camera. jah die camera zag ik ook niks van maar hij zegt ook duidelijk dit is me oude mobiel. en ik hoorde dat je rond de 20% complete een nieuwe telefoon van playboy x krijgt. zal die wel weer gejat hebben xD tis toch liberty city he om niet te vergeten Reageren
Abnormaal Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 het klimmen in telefoon palen, het geld op de bank zetten, de achterklep van een auto openen, het sex hebben met hoeren, internetten op je mobiel.allemaal feiten waar ik nog niets van heb gezien.(helaas) als iemand op de hoogte is of een van deze gemelde feiten waar of niet waar zijn.(graag reactie) ps. er zijn ook andere feiten die pas na een tijdje spelen bevestigd zijn. bijvoorbeeld: fluiten naar een taxi. (ook graag melden) iedereen die reageert: alvast bedankt. Hoeren zitten erin hoor. Heb nog maar eentje gehad, een goeie mollige nogwel. In een zijstraatje, heb goed gelachen hier want nu zie je die hoer ook echt plaatsnemen op Niko en op en af bewegen. Het zijn deze kleine details die GTA4 echt geweldig maken. Reageren
Earth Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik reed net in een rustige wijk, zag ik daar een oude man staan die wat in z'n kofferbak aan het doen is, vond het wel grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.