Timske Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoi allemaal.. Ik heb deze mod gedownload alleen als ik speel heb ik alleen de pijl in me handen.. En kan iemand uitletten waar ik nm_blablabla kan vinden want die kon ik niet vinden en ik heb de read me ook goed door gelezen en ik kwam er niet uit.. Reageren
K.O. Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoi allemaal..Ik heb deze mod gedownload alleen als ik speel heb ik alleen de pijl in me handen.. En kan iemand uitletten waar ik nm_blablabla kan vinden want die kon ik niet vinden en ik heb de read me ook goed door gelezen en ik kwam er niet uit.. Ik moet zeggen dat de Engelse readme ook best wel slecht is. Maar ja, ik kan geen Koreaans dus we zullen het ermee moeten doen.GTA3.IMG: Je hebt de knifecur en de cuntgun bestanden verwisseld met IMG Tool 2.0? Om ze ingame te zien zul je dus een mes moeten hebben voor de zogenaamde 'R-dagger' van de mod. Om een pijl in je hand te hebben, zul je ingame op zoek moeten gaan naar een 'rifle' volgens de readme. Ik weet zo niet welk wapen cuntgun heet in gta3.img. PLAYER.IMG: Voeg nm_bow.dff toe aan player.img (niet vervangen, maar toevoegen dus). Wat je precies met die texture moet doen is mij ook niet helemaal duidelijk. Wat je met die pinkwatch bestanden moet doen is mij ook niet duidelijk. Dit vervangt de pink watch uit de binco shop, maar door je aanpassingen in shopping.dat wordt nm_bow.dff geladen in plaats van het standaard watch model. De L-dagger is een kwestie van nm_rtwsw.dff toevoegen en watchyellow.txd vervangen. Pas nu shopping.dat weer zo aan dat in plaats van watchyellow, nm_rtwsw wordt geladen, zoals staat in de readme. De nm_quiver gaat op dezelfde manier als de nm_bow, alleen vervangt deze de 'dogtag' van de Binco en kun je kiezen uit 2 nm_quiver.dff's. Dit zijn waarschijnlijk 2 verschillende modellen waaruit je kunt kiezen. Is dat duidelijker? Zo nee, vertel maar wat je nog niet begrijpt en veel succes. Reageren
Timske Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoi allemaal..Ik heb deze mod gedownload alleen als ik speel heb ik alleen de pijl in me handen.. En kan iemand uitletten waar ik nm_blablabla kan vinden want die kon ik niet vinden en ik heb de read me ook goed door gelezen en ik kwam er niet uit.. Ik moet zeggen dat de Engelse readme ook best wel slecht is. Maar ja, ik kan geen Koreaans dus we zullen het ermee moeten doen.GTA3.IMG: Je hebt de knifecur en de cuntgun bestanden verwisseld met IMG Tool 2.0? Om ze ingame te zien zul je dus een mes moeten hebben voor de zogenaamde 'R-dagger' van de mod. Om een pijl in je hand te hebben, zul je ingame op zoek moeten gaan naar een 'rifle' volgens de readme. Ik weet zo niet welk wapen cuntgun heet in gta3.img. PLAYER.IMG: Voeg nm_bow.dff toe aan player.img (niet vervangen, maar toevoegen dus). Wat je precies met die texture moet doen is mij ook niet helemaal duidelijk. Wat je met die pinkwatch bestanden moet doen is mij ook niet duidelijk. Dit vervangt de pink watch uit de binco shop, maar door je aanpassingen in shopping.dat wordt nm_bow.dff geladen in plaats van het standaard watch model. De L-dagger is een kwestie van nm_rtwsw.dff toevoegen en watchyellow.txd vervangen. Pas nu shopping.dat weer zo aan dat in plaats van watchyellow, nm_rtwsw wordt geladen, zoals staat in de readme. De nm_quiver gaat op dezelfde manier als de nm_bow, alleen vervangt deze de 'dogtag' van de Binco en kun je kiezen uit 2 nm_quiver.dff's. Dit zijn waarschijnlijk 2 verschillende modellen waaruit je kunt kiezen. Is dat duidelijker? Zo nee, vertel maar wat je nog niet begrijpt en veel succes. Vet, ik lees het even door en doe het helemaal opnieuw.. Nu heb ik alleen een arrow in me hand en da ziet er dom uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.