Vercetti29 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Wat zijn je favoriete plaatsen in GTA IV? Mijne wordt denk ik de stripclub:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Aan de kust en pretpark en bowling enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayneski Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Op het 2e eiland heb je in de metrotunnels zo'n grote kruising van veel railsen. Daar zitten van die zwervers. Die plek vind ik heel mooi gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Meadow Hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 - Star Junction (times square) - Statue of Happiness Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Viezerd. Ik heb 'em nog niet maar ik denk dat als ik hem morgen heb (Vrijdag dus, moet altijd even denken midden in de nacht.. ) dat ik eerst ga multiplayeren met mn broertje en dan lekker gaan rondrijden in het centrum en dan lekker mensen overrijden. Oh ja, even offtopic, ik zag net al cheats staan op Gamespot dacht ik, maar zijn ze dit allemaal al? Zoja, valt me dat wel tegen, want het zijn er niet echt veel. Even soms vind ik cheaten toch wel errug leuk hoor.XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 ik vind de stripclub ook wel leuk :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Op het 2e eiland heb je in de metrotunnels zo'n grote kruising van veel railsen. Daar zitten van die zwervers. Die plek vind ik heel mooi gemaakt. Dat ga ik zeker bekijken! thnx voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind op een of andere manier Bohan wel mooi. Het komt denk ik omdat het een achterstands wijk is en er is veel misdaad. Daar hou ik wel van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez 95 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2008 - Star Junction: Gezellig en het echte New York gevoel... - Happiness Island - De Bowlingbanen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Als eerste Star Junction, en daarna het strand boven Westdyke in Alderney. Dat vind ik een geweldige sfeer hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 TUDOR, ik hou wel van het industriegevoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Wat denk je? De stripclub! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik vind daar bij de Sultan RS, die strand die er langs ligt, mooi stunten daar. en strand bij Broker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 hat hart van liberty city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.