Wesley Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hey, Ik ben een oorlog-films liefhebber, niet dat ik de oorlogen zelf leuk vond, maar in ieder geval vind ik het wel interessant om er na te kijken. Ik ben dus wel eens benieuwd wat jullie favoriete oorlog film(s) zijn. Mijn favo is niet echt een film, maar meer een serie, en die serie heet Band Of Brothers. Reageren
DdJDean Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Apocalypse Now! The Longest Day Saving Private Ryan A Bridge Too Far Dat is het wel zo'n beetje ! Reageren
Wesley Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 'A Bridge Too Far' heb ik ooit eens een klein stukje van gezien, en ik moest toegeven dat het een mooie film was, jammer dat deze film nooit meer op de TV is Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 En dit zijn mijn favo oorlogs films The Guns of Navarone The Longest Day We Were Soldiers Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben ook een oorlog-films liefhebber, Saving Private Ryan en The Longest Day zijn top films! Maar de enige echte klassieker is toch wel Zwart Boek, een interessante film. Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Black hawk down 9.5/10 Rambo 4 9/10 Saving private ryan 8/10 Apocalypse now 7.5/10 Pearl harbor 8/10 dat is mijn oorlogs film lijstje Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Saving The Private Rain is me favo, ik vindt het wel een goeie film. Dan zie ik dat ze D-Day na spelen. Op het eerste stukje. Op laatst loopt het echt verdrietig af, ik moes zelfs bijna huilen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 We were soldiers is een goede oorlogs film Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Where Eagles Dare Vooral die gevecht op de kabelbaan. Reageren
tjoef Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Platoon (heb ik ook boek van gelezen!!) En Pearl Harbor is ook goed. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Mja Pearl Harbor is in principe een mooie film, alleen ik vind wel dat het maar voor 1 keertje kijken echt leuk is, films zoals Saving Private Ryan kan ik wel 10 keer opnieuw bekijken, en dan blijft het ook nog steeds leuk, of Band Of Brothers. Dat gevoel heb ik niet echt bij Pearl Harbor, dat is niet echt een film wat je een paar keer overnieuw kan kijken, en dat het nog steeds een leuke film blijft. Reageren
Follow Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Black Hawk Down, dat is echt mijn favo. Eigenlijk alle oorlogfilms maar BHD het meest.. Reageren
JelleVD Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Saving Private Ryan Zwartboek A Bridge Too Far Zijn erg goeie oorlogsfilms JelleVD Reageren
GTAspirit Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 mijn favo's zijn : the longest day pearl harbor saving private ryan stalinggrad nog een film maar die titel ken i knei tmeer hoeg aat het ?:je krijgt hilter in zijn bunker te zien en er gbeurt vanalles en ook te zien hoe hitler in de bunker sterft met zijn vrouw!!mischien wete jullie de filmnaam en ook en lievelingsoorlogsfilm:we were soldiers Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Saving Private Ryan The Longest Day Zwartboek 'Saving Private Ryan' staat bij mij bovenaan, want die film is toch wel zo onwijs vet. Het blijft gewoon boeiend om die invasie op het strand te bekijken, ook nadat je de film al eens hebt afgekeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.