PowerPats Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 the longest day a bridge too far black hawk down dat is het wel ongeveer en drive-by je bedoelt waarschijnlijk Der Untergang Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Saving Private Ryan We We're Soldiers BAND OF BROTHERS STAAT BIJ MIJ OP 1!!!!!!!!!!!! Platoon ... Reageren
Robin B Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 mijn favo's zijn :the longest day pearl harbor saving private ryan stalinggrad nog een film maar die titel ken i knei tmeer hoeg aat het ?:je krijgt hilter in zijn bunker te zien en er gbeurt vanalles en ook te zien hoe hitler in de bunker sterft met zijn vrouw!!mischien wete jullie de filmnaam en ook en lievelingsoorlogsfilm:we were soldiers dat is der untergang met hitler in zijn bunker .... Reageren
Fyre Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Band of Brothers natuurlijk. Maar ook Die Brücke vond ik erg goed. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 mijn favoriete oorlogsfilm is Escape From Sobibor, echt een goede film Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) band of brothers- the longest day-in enemy hands-we where soldiers-pearl harbor-der untergang-saving private ryan-. En lievelings film: band of brothers,we where soldiers Bewerkt: 9 mei 2008 door thegtaman Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 mijn favo's zijn :the longest day pearl harbor saving private ryan stalinggrad nog een film maar die titel ken i knei tmeer hoeg aat het ?:je krijgt hilter in zijn bunker te zien en er gbeurt vanalles en ook te zien hoe hitler in de bunker sterft met zijn vrouw!!mischien wete jullie de filmnaam en ook en lievelingsoorlogsfilm:we were soldiers Der Untergang? OT: Ik vind behind enemy lines een goeie film, Saving private Ryan was ook goed. maar de beste was enemy at the gates. Daarin volg je een russische sniper. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Band Of Brothers. Saving Private Ryan en A Bridge To Far Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 3x raden... Saving Private Ryan The longest Day (the longest film) the lost battalion (WOI) Band of naaiers (youtube) kaal of djuty (youtube) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Saving private rayan en der untergang Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Platoon Full Metal Jacket Apocalypse Now Band of Brothers Pearl Harbor We were soldiers Forrest Gump (gedeeltelijk, dat Vietnam stukje) A bridge too far The big red one The Longest day ik ben vast nog wel een mooie vergeten.. Reageren
Disturbed Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Saving private ryan Band of brothers! Hitler: rise of evil Der untergang The longest day A bridge over River Kwai Ik vind pearl harbour en we were soldiers een beetje te heldhaftig. Beetje amerikaan-verheerlijking. Maar toch goeie achtie scenes. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nou, ik heb er niet erg veel gezien. Dat zal komen omdat ik nog maar 12 ben, maar toch heb ik favorieten. Als eerste staat Zwartboek, ik vind het echt een geweldige film! Alles is mooi uitgewerkt, je krijgt echt de smaak van de 2de wereldoorlog te pakken! Ik vind het denk een goede film omdat ze alles durven uit te beelden. Bij een normale film zal je bijvoorbeeld de piemel van een man nooit te zien krijgen. Bij zwartboek is dat wel. En zo ook meerdere dingen. Je leeft mee in de film, en in de spelers. Zelfs in het laatste uur van de film zit nog verwardheid. Dat is gewoon Paul Verhoeven! En dat, dat is mijn smaak . Reageren
Addicted2 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hitler: Rise of Evil The Longest Day Enne...Call Of Duty 3 is ook we erg vet, lekker chaotisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.