GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Band of Brothers is cker goed maar mijn favo is toch egt Black Hawk Down Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hey, Ik ben een oorlog-films liefhebber, niet dat ik de oorlogen zelf leuk vond, maar in ieder geval vind ik het wel interessant om er na te kijken. Ik ben dus wel eens benieuwd wat jullie favoriete oorlog film(s) zijn. Mijn favo is niet echt een film, maar meer een serie, en die serie heet Band Of Brothers. Parl Harbor en BLACK HAWK DOWN!!!!!!! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dit zijn de mijne: En ja diegene die er bij staan horen erbij heb het opgezocht. 300 Troy braveheart Rambo alle delen The last of the mohicans Pearl harbor Saving private ryan The guns of navarone Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hey, Ik ben een oorlog-films liefhebber, niet dat ik de oorlogen zelf leuk vond, maar in ieder geval vind ik het wel interessant om er na te kijken. Ik ben dus wel eens benieuwd wat jullie favoriete oorlog film(s) zijn. Mijn favo is niet echt een film, maar meer een serie, en die serie heet Band Of Brothers. Parl Harbor en BLACK HAWK DOWN!!!!!!! Pearl harbor is idd ook een goede film van begin tot eind kun je er gewoon van genieten Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Saving private ryan is de eerste die ik heb gezien en een van de beste. band of brothers vond ik ook goed. Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Saving Private Ryan, Ban of Brothers en Pearl harbor zijn toch de leukste. @ hieronder: ja dat dan Bewerkt: 6 juli 2008 door joppie Reageren
Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Saving Private Ryan, Ban of Brothers en Pearl harbor zijn toch de leukste. Leukste??? Je bedoelt mooiste.Ik vind Der untergang ook meesterlijk . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.